|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ajattara - Rauhassa Faustian Spirit of the Earth |
|
Decrepit Birth - Diminishing Between Worlds ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Explosions In The Sky - All Of A Sudden I Miss Everyone |
|
Nu To Lose My Life nog. Hierna Mono's Hymn To The Immortal Wind... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hehe, die ben ik nu aan het luisteren. Mono - Hymn To The Immortal Wind dus. |
|
Als dat geen... NP: Benediction- Grind Bastard Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Malign - Sinful Fleshspear "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Managarm - Beyond the Realm I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Esoteric - The Subconscious Dissolution into the Continuum |
|
quote: Is dat een kerstplaat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehe, ik weet niet of jij bekend bent met die band maar dat is alles behalve kerstmuziek. np: Decrepit Spectre - Coal Black Hearses ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die laatste EP van Last Days of Humanity. Ragt er lekker in I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Bestaan die nog dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ah. Ik dacht al. Is dus die laatste ep van een tijd terug dan zeker. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 14-12-2009 22:34] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik was verdwaald in het kersttopic, en had daar mijn NP gepost, vandaar. |
|
quote: Laat hem nou. Hij wilde het even voor je opnemen denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Yes. Ik neem aan van wel in ieder geval. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Mijn held! |
|
quote: Als zijn donssikje een echte sik wordt is hij straks nog stoer ook. NP Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben ook stoer, want mijn sik is alles behalve donzig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Despised Icon - A Fractured Hand Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heerlijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Leuke EP ja NP: Hypothermia - Köld I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |