|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nederland in de groep met Japan, Denemarken en Kameroen. Zin in! |
|
Geen zin in, voetbal boeit me niet en iedereen gaat zich weer als een malloot gedragen. Boeiender |
|
O. Wil je muilperen? |
|
Vreemd genoeg had de BBC het over een zware groep voor ons. Ik denk dat ze ons een beetje onderschatten Groep G duidelijk groep des doods: Brazilie, Portugal, Ivoorkust, Noord-Korea (arm Noord-Korea ). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: -1 quote: +1 quote: +1 Maar dan alleen nederlandse wedstrijden, die andere geloof ik wel. Goeie reden om te schreeuwen en veel bier te drinken. En daar is niets mis mee, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Turkije doet niet mee aan het WK, dus dat zal al een hoop geluidsoverlast schelen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Prima poule denk ik. Niet te veel onderschatten maar volgende ronde is nu zeker verplicht, als dat het al niet was. |
|
Waarom is die eerste wedstrijd zo vroeg? |
|
Wees blij dat België niet meedoet, dat scheelt jullie een legendarische nederlaag. ... [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-12-2009 23:51] |
|
Het commentaar bij de loting op Radio 1 was in ieder geval weer om te smullen. |
|
Ben benieuwd, de loting ziet er op 't eerste gezicht prima uit (lees:goed te doen). Het probleem is denk ik dat Nederland vaak beter presteert tegen "betere" landen dan tegen "makkelijkere" landen. Maar goed, 't kon slechter... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Japan, 1 keer tegen gespeeld. Kameroen, 2 keer tegen gespeeld. Moet lukken denk ik. De heerlijke onzin begint nu al, Frank de Boer gisteravond: "ja ik wil nog ff toevoegen wat Ronald zei, het zijn wel twee voetballende teams". Aha, twee voetballende teams, bedankt Frank. Ik heb er ZIN IN!!! GO BERT [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-12-2009 10:32] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: mongool is het ook. |
|
Waneer vindt dat gedoe plaats? Kan ik me weer op tijd instellen op maloten met rood-wit-blauwe corpsepaint op het werk en een oranje gekleurde buurt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 11 juni. Dus je heb nog even En die oranje meuk kan je altijd in de brand steken natuurlijk |
|
quote: Dan hoop ik voor je dat je tevens een hekel aan Koninginnedag hebt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gezeur over de poule altijd: wie kan zich nog het EK herinneren met Frankrijk, Italië en Roemenië wat Nederland (ook volgens mij destijds) niet zou halen? Het blijkt inderdaad dat oranje vooral tegen 'grote' tegenstanders wel presteert. Maar ja, als je echt wereldkampioen wilt worden (dat worden ze niet, haha) dan moet je van alles en iedereen kunnen winnen. Ja, ik heb een hekel aan koninginnedag en dat WK-gedoe, maar vind het wel leuk de beste voetballers ter wereld te zien (beter als die Mickey Mouse competitie); lekker thuis voor de buis dus! Een finale België-Turkije kunnen we in ieder geval wel schrappen :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: In groep G zitten toch maar 2 toplanden? Dat is precies genoeg. |
|
quote: Ik vind landentoernooien het leukst, maar het beste voetbal zie je vooral in de Champions League. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mwoh, nu doen ook de besten uit de Zuid-Amerikaanse competities mee... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
32 landen is misschien wel wat veel van het goede. Er zitten nu toch een aantal mindere landen tussen. |
|
quote: Valt mee hoor. Japan als beste land uit Azie, spelen compleet ander voetbal. Is natuurlijk te winnen maar lastig te spelen. Cameroon is heeft nooit slecht voetbal bespeeld. En Denemarken heeft met redelijk gemak van landen als Portugal en Zweden gewonnen in de voorrondes, dat betekend wel dat ze gegroeid zijn, bovendien net als Nederland 1x winnaar geworden op EK. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Cameroon speelt altijd geniaal voetbal, kijk wel uit naar die wedstrijd. Against God and Government |
|
Brazilië makkelijk opnieuw kampioen signature |
|
quote: vast en zeker "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |