|
Auteur: |
|
|
op www.warmoth.com(guitar>body builder) Specifications Model: Standard 7-String Scale: 25 in. Carved Top: Yes Orientation: Right handed Wood: Core: Mahogany Front Laminate: Mahogany Control Cavity: Rear Routed Pickup Rout: 7 Str. Humbucker (Neck) - None (Middle) - 7 Str. Humbucker (Bridge) Control Rout: Bridge Type: Hardtail Bridge Rout: No Bridge Rout Jack Rout: 3/4" Side Neck Pocket: 7 Str. Pocket Mounting Holes: Standard 4 Bolt Contours: Contoured Heel Binding Top: Cream Binding Battery Box: None Top Finish: Clear Satin Back Finish: Clear Satin Price: $770.00 dit is enkel voor de body, voor de nck (niet selecteerbaar op de site): Mahogany neck, ge-olied, gelijmd met overlopende hiel, rosewoon fretboard, jumbo frets, grover tuners, cream binding rond neck en top. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-12-2009 15:36] My friend, watch out for traitors... |
|
Faal. |
|
Een ultiene gitaar bestaat niet eens. |
|
quote: Erg fijne site ja. |
|
quote: Lol Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Warmoth halzen schijnen wel ultiem te zijn! Ga je dit ook doen of is het meer van: gaaf? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote:Daarom staat er ook je eigen ultieme gitaar....bovendien, niet alles zo letterlijk nemen. T gaat om de Warmoth site, dus hoewel je veel keus hebt, zul je ook een aantal dingen missen, maar daat gaat het niet om. IS gewoon een leuk vergelijkend onderzoekje over wat voor gitaren mensen graag willen hebben. @ Dirge: Momenteel nog even niet, ik heb wat andere dingen op m'n liojstje die voor gaan, maar ik wil wel een keer een back-up gitaar hebben en als ik die prijzen zo bekijk en ik reken ze om naar euro's dan wordt het wel heel aantrekkelijk om daar een semi-custom gitaar te laten bouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 06-12-2009 14:01] My friend, watch out for traitors... |
|
Deze is van Lego: Over zelfbouw gesproken. Bareuh... |
|
haha ik had vroeger ook nog een legogitaar (ligt nu in stukken in een doos). welliswaar wat minder werkzaam, en niet zo mooi, maar ik had wel een apparaatje voor in je kontzak om zo toch draadloos te kunnen lopen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Kypck |
|
signature |
|
quote: Moet een gitaar niet tenminste een paar... kom, hoe heten die dingen ook alweer... snaren hebben? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dat geeft zo'n rommel. |
Index / Muziek algemeen |