|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen! Op 7 januari 2010 wordt de release van het debuut album “1634” van de Groningse Post-Metal band Ortega gehouden in Poppodium Simplon te Groningen. Ortega is een 4-delige Post Metal formatie uit Groningen. De band is in 2007 opgericht door Richard Postma (Sunneater ((O))), samen met Alex Loots, Frank de Boer (Noir), en Sven Jurgens (That Sunday Smell). Met invloeden van oa: Neurosis, ISIS en Cult of Luna maakt Ortega sferische post-metal met een balans tussen serene soundscapes en zware, slepende riffs. http://www.myspace.com/ortegaband Noir: Live zet de band een energieke performance neer met een beest van een frontman. Inmiddels is er een demo, een EP en een DVD uitgebracht en heeft de band de Groninger Popprijs gewonnen en op Eurosonic gestaan. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een full length album, die in 2010 uit moet komen. Klinkt als: Tool, Oceansize, Deftones http://www.myspace.com/noirbandnl Het Groninger Postfolk collectief Septaeder brengt in een afwijkende akoestische bezetting van 2 bassisten, 2 gitaristen, cello en drums een interessante mix van muzikale complexiteit met een melodisch karakter. Zware ritmes en harmonieën worden gebruikt om onderliggende metafysische thematiek te vertalen in geluid. Sinds kort is er een demo uitgebracht en online te beluisteren. Klinkt als: Isis, Opeth, Tool http://www.myspace.com/septaeder 21:00 deur open 22:00 aanvang Gratis entree Komt Allen! |
|
Zoals beloofd zal ik deze keer aanwezig zijn om Ortega te bekijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Te gek! We zijn de headliner, dus grote kans dat je het deze keer niet gaat missen! |
|
Is er al een speelschema bekend? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
21:00 zaal open 22:00 - 22:30 Septaeder 22:45 - 23:15 Noir 23:30 - 00:30 Ortega |
|
Leek me leuk maar vrijdag vroege dienst dus neh.. gaat niet lukken. |
|
Alle hoezen voor ons opkomende album zijn af! 100 gelimiteerde handgemaakte hoezen. Rood en zwarte hoezen: Allemaal "hand-numbered": :D |
|
quote: Nummer 1 is zeker al verkocht of niet? Zo niet dan is die voor mij! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Als jij nummer 1 wilt, dan kan dat! Je kan alvast een pre-order doen door ons een mailtje te sturen @ ortegaonline@gmail.com Cd kost 10,- ex verzendkosten |
|
Ok Maar ik kom toch de 7de weer ploatjes schieten van jullie, zoals beloofd. Dus dan kan ik hem gelijk kopen. Dus als je hem ff apart wilt houden voor mij? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Komt in orde! |
|
quote: Ah mooi....Thanks www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Mag ik nummer 101? spelfout weggehaald... |
|
Die heb ik! Geen grap! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Helemaal waar! |
|
De hoes is leuk maar daar is ook alles me gezegd Against God and Government |
|
Sorry, ik kon het gewoon echt NIET laten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Shit, nu weten jullie ons grote geheim |
|
Vannacht terwijl iedereen sliep de nieuwe Ortega layout gelanceerd! http://tinyurl.com/yacr8xw Met dank aan Jabe van Greyline! |
|
Ben er vanavond als ik klaar ben met mn werk ook wel bij. Wordt rond 2330 dus hoop dat alles niet te vroeg begint. |
|
Alles begint zo'n 2200 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik wacht het nog even af hoe het weer eruit gaat zien. Of ik wel of niet kom. Het schijnt flink mistig te kunnen worden en dat met -15 graden lijkt het me niet echt fijn rijden. Maar ik zag dat jullie in maart ook nog een paar keer spelen, dus als ik besluit om niet te gaan kom ik dan zeker wel kijken. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Oh, dan kan ik iig nog wat Noir en Ortega zien |
|
aanwezig vanavond. cds zien er vet uit! |
|
ik ben nog ff aan het zuipen hiero en daARNA GA IK DIE KANT OP IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |