|
Auteur: |
|
|
Van de Vera seit... Vrijdag 8 Januari speelt Inhume in Vera Groningen . Sinds de oprichting in 1994 raast het limburgse INHUME door het grind en deathmetal landschap als een op hol geslagen stoomlocomotief, alles verpletterend wat er ook maar in hen weg mag staan. Na diverse demos', split 7", live tapes etc. en 3 full length albums (o.a. op het franse Osmose Productions) staat INHUME eenzaam aan de top in het wereldwijde grind/death genre. Begin 2008 komt alweer het zoveelste wapenfeit op tafel: een split 7" met Mumakill op het grote RELAPSE RECORDS (USA) - Musicfrom.nl Verder nog niks bekend of er nog meer bands spelen en hoe laat het begint. Ikke iig aanwezend. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 06-12-2009 11:57] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Aanwazig! Inhume, altijd leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dan zal ik mijn lampje ook maar weer meenemen. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ook maar even aanwezig, te lang geleden een avondje Groningen! |
|
Er schijnt wel een supportband te spelen. Maar ik weet nog niet welke. Op de Vera site staat het ook nog niet vermeld. Dus dat is nog een verrassing www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik hoorde net dat Cote d' Aver de support act zal zijn www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ben uiteraard van de partij om Nederland's beste live band de boel weer aan gort te zien rammen! |
|
quote: Gezellie Overmorgen alweer. Zin in en daarna is er nog een gezellig nafeest in café de Ster....voor diegene die nog niet te afgemat zijn. Welke ZM ers komen er allemaal nog meer?? - Nakooma + 2 - Judas Spritz www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Ja beetje jammer. |
|
quote: en het weekend erna hier in Het Poduim Hoogeveen |
|
Het was weer vreselijk gezellig. En de foto's zijn weer te zien op myspace. Maar hier ook vast een paar. Cote d`Aver Inhume Cote & Inhume www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
mooie avond was datr zeg. JAMMER VAN HET VOORPROGRAMMA IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Concerten |