![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Endura, Pazuzu, wellicht Lord Wind. Maar vooral Endura. ![]() |
|
Endura, dat is toch met stephen pennick (of zoiets?) van Ontario Blue, daar heeft ik wel wat wat van, maar niet echt spannend [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 05-04-2002 22:24] ![]() |
|
Ja is met Stephen Pinnick en Endura is briljant!!! Onmiddellijk drie maanden 24/7 Endura luisteren jij! ![]() ![]() |
|
ok, ok Ontario Blue, vonnik te simpel, heb net wat van Endura gedownload, dat klinkt een stuk beter ![]() |
|
Ik ken dit zelf niet heb het van een "gothic" catalogus gehaald zal het eens downloaden binnenkort BLESSED OBLIVION - beautiful new cd of classically influenced dark ambient with transcendent searching ethereal vox MINUS INFINITY - great dark ambient/orchestral sound collage, ghostly vox & the sounds of the mellotron deze staan erbij als dark ambient You will never have, what i never had. ![]() |
|
Ik vond geen beter topic, hier dan maar. Swartalf - Candles Burning Blue is door de jaren heen mijn absolute favoriet in het 'dark ambient' genre geworden, al zit er ook zeker wat industrial, neo classical,... in. Veel percussie ook en genoeg 'muzikale' kwaliteiten. De nummers bouwen mooi op en er zitten echt heel geflipte en bizarre stukken in. Opvolger The Golden Section is ook zeer goed, maar is minder extreem en meer song- en gitaargericht. Vroeger ging het gerucht de ronde dat er een aantal 'grote' black metal muzikanten acher zaten, maar het blijkt dus gewoon om een zijproject van een Nederlander te gaan: Richard Van Kruysdijk - https://www.discogs.com/artist/284723-Richard-Van-Kruysdijk ![]() |
|
Ah, weer een project van Richard! Deze had ik even gemist. Heb vroeger een tijdje met hem samengewerkt. Aardige gast, supercreatief en doet ontzettend veel. Ik herinner me vooral een tof droneproject genaamd Cut Worms en Daisy Bell, dat meer pop-achtige dingen deed. Zijn discografie is nogal eclectisch en niet alles is even geweldig i.m.o., maar zeker leuk om je eens in te verdiepen als je van elektronica en "klanklandschappen" houdt. Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
quote: Het is al van 1996 ![]() ![]() |
|
quote: Dan is het niet zo gek dat ik het gemist had. ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |