|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
the dust connection.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Wat snap je er niet aan? Een dagkaart kost E 27.50 in de vvk, 30 aan de deur. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Day tickets will cost € 15,00 for Friday evening (€ 17,50,- at the entrance) and € 27,50 for both Saturday and Sunday (€ 30,- at the entrance). When available, advance sales of day tickets will start in July. |
|
Laat ik het even in jip-en-janneke taal verwoorden. *Weekend kaarten zijn in de verkoop. *Dag kaarten nog niet. *Als in juli nog niet alle weekend kaarten zijn verkocht (= Uitverkocht) kun je eventueel nog dagkaarten kopen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-05-2010 18:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die XXL, wat is het toch een slimme jongen! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
*gaat thee drinken* [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-05-2010 18:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: in tegenstelling tot een DAGkaart voor zaterdag en zondag? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
2 weekend-tickets besteld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Wacht even.. dan moet je er drie bestellen.. het weekend duurt 3 dagen.. Maarre serieus -> www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zaterdag kon wel eens uitverkocht raken! Ik heb er zin in, nog een maandje te gaan! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Kaartverkoop loopt erg goed! Aanstaande donderdag, 2 september, start de vvk van dagkaarten. Advies om weekendkaarten voor die dag te bestellen, want de interesse in dagkaarten is erg groot, vooral voor zaterdag 2 oktober als Shadow Gallery hun debuut in Europa maakt. Check www.progpower.eu voor alle details. Rene |
|
Dagkaarten zijn inmiddels verkrijgbaar, maar wees er snel genoeg bij. Voor de zaterdag zijn nog 100 kaarten beschikbaar, voor de vrijdag en zondag nog 160. Check alle info op www.progpower.eu |
|
Ik heb 5 september de kaarten besteld en via internet betaald: hoe lang duurt het ongeveer voor je de confirmation email krijgt? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2010 22:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat wisselt (helaas) nogal, van 24 uur tot 2 weken. Limburgers... Overigens komt Aspera niet. De band wordt vervangen door Day Six. |
|
Eergisteren PP eens bezocht: wederom erg leuk nerden daaro HAKEN - Erg aardige band die me wel kippevel bezorgde met hun harmonieuze stukken. De zanger die de hoge noten niet haalde en de vrolijke kermisstukken vond ik een stuk minder. Het kwam ook op me over als een truukje om het publiek in beweging te krijgen oid. Hebben ze niet nodig. PROGHMA-C - Deze band vond ik erg rustig; zeker wel ok en die gitarist met zijn synth-effecten was prima bezig XERATH - De hardste band van de dag, maar ze deden mij iig niets. DARKWATER - Hoogtepunt van de dag voor mij iig. Erg lekker op elkaar afgestemde melodieuze prog met een zanger die ik als 'het betere broertje van James LaBrie' zou willen noemen. Regelmatig kippevel bij deze band gehad: super! MYRATH - Aardige band vond ik het en ze hadden er veel zin in. Die buikdanseres had wel wat meer ingezet mogen worden, want de zanger was nogal 'overwhelmed' door de publieksreacties ed. SHADOW GALLERY - Godverdomme, wat zijn die lui goed Welke setlist hebben ze gespeeld? Omdat men -incl veel te lang intro- een half uur te laat begonnen met spelen, konden wij halverwege de set, tijdens de -totaal overbodige- drumsolo alweer op weg naar de laatste bus voor de laatste trein. Gelukkig hadden ze al het geweldige War for sale en Pain gespeeld, maar het niet kunnen afkijken van dit concert was een flinke tegenvaller [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-10-2010 16:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |