|
Auteur: |
|
|
Dinsdag 9 februari 2010 Dillinger Escape Plan Paradiso, Amsterdam Voorverkoop vanaf 17 oktober Kleine zaal Zaal open: 21.00 uur Aanvang: 21.30 uur Entree: €16,- (excl. lidmaatschap) |
|
Vet! Niet vooraan gaan staan! Wel schijt van dat paradiso dat je dat lidmaatschap altijd moet kopen hoor! |
|
VETTTT!! HEEN!! Note to myself: niet meer de pit in. *denkt aan 013 + gekneusde ribben en gekneusd been* |
|
|
|
Uitverkocht! |
|
quote: Lol, gaat er bij iedereen iets mis tijdens Dillinger? Ik ging crowdsurfen maar het publiek hield op, viel zo met mn rug op de betonnen vloer in de Vera, kreeg geen hap lucht meer, dacht ff dat ik stikte omdat mn longen waren ingeklapt ofzo. Uiteindelijk niks ernstigs gelukkig maar toen zwaar ruk haha. De energie van TDEP live haalt het beest in een mens naar boven. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.... Snap er sowieso geen fuck van dat ze het in de kleine zaal doen.. Misschien wordt het nu wel verplaatst naar de grote. (lees: nog geen ticket. pwn3d..) quote: Haha, inderdaad! Ik MOEST gewoon de pit in, terwijl ik dat bij "gemiddelde" concerten al jaren niet meer doe, sprak de oude man. |
|
quote: In de grote zaal is al een ander (uitverkocht) concert. |
|
quote: Haha, ja maar ach wat wil je ook met zo'n band (lees beest) op het podium; Haha, ik krijg nu alweer de kriebels... maar goed ausverkauft dus [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-12-2009 17:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Overmorgen!! |
|
quote: Holy fuck, fijne headwalk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoe om te leren microsoft certification is afhankelijk van verschillende factoren - je eigen gevoel voor stijl te leren, je studie verstand en, uiteindelijk, uw vertrouwen. Net als elke andere vorm van certificeringen, 70-536 questions moeten worden met een beetje concentratie aplomb, maar moet u ook kijken alsof je bent gewoon te toevallig voor woorden. Eigenlijk weten hoe te leren ccie lab is eenvoudiger dan het klinkt. Een paar goede suggesties in de goede richting en voor je het weet, zult u strutting rond als je altijd al had de 'know how'. Of tenminste - dat is de bedoeling. |
|
quote: Zit ziek thuis, dus als iemand nog een kaartje nodig heeft... |
|
quote: |
Index / Concerten |