IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Di. 09/02/2010 Dillinger Escape Plan @ Paradiso, Amsterdam
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-12-2009 13:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dinsdag 9 februari 2010

Dillinger Escape Plan

Paradiso, Amsterdam

Voorverkoop vanaf 17 oktober
Kleine zaal
Zaal open: 21.00 uur
Aanvang: 21.30 uur
Entree: €16,- (excl. lidmaatschap)

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 08-12-2009 14:45 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Vet! Niet vooraan gaan staan!
Wel schijt van dat paradiso dat je dat lidmaatschap altijd moet kopen hoor!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2009 18:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

VETTTT!!

HEEN!!

Note to myself: niet meer de pit in.

*denkt aan 013 + gekneusde ribben en gekneusd been*

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-12-2009 18:26 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 08-12-2009 19:39 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 8 december 2009 18:01 schreef Snaack het volgende:
VETTTT!!

HEEN!!

Wel lekkere peuken toen!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 19-12-2009 15:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Uitverkocht!

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-12-2009 16:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2009 18:01 schreef Snaack het volgende:
VETTTT!!

HEEN!!

Lol, gaat er bij iedereen iets mis tijdens Dillinger? Ik ging crowdsurfen maar het publiek hield op, viel zo met mn rug op de betonnen vloer in de Vera, kreeg geen hap lucht meer, dacht ff dat ik stikte omdat mn longen waren ingeklapt ofzo. Uiteindelijk niks ernstigs gelukkig maar toen zwaar ruk haha. De energie van TDEP live haalt het beest in een mens naar boven.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2009 17:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 15:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Uitverkocht!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....

Snap er sowieso geen fuck van dat ze het in de kleine zaal doen.. Misschien wordt het nu wel verplaatst naar de grote.

(lees: nog geen ticket. pwn3d..)

quote:
Op 19 december 2009 16:04 schreef Argh het volgende:
Lol, gaat er bij iedereen iets mis tijdens Dillinger? Ik ging crowdsurfen maar het publiek hield op, viel zo met mn rug op de betonnen vloer in de Vera, kreeg geen hap lucht meer, dacht ff dat ik stikte omdat mn longen waren ingeklapt ofzo. Uiteindelijk niks ernstigs gelukkig maar toen zwaar ruk haha. De energie van TDEP live haalt het beest in een mens naar boven.

Haha, inderdaad! Ik MOEST gewoon de pit in, terwijl ik dat bij "gemiddelde" concerten al jaren niet meer doe, sprak de oude man.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 19-12-2009 17:21 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 17:17 schreef Snaack het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....

Snap er sowieso geen fuck van dat ze het in de kleine zaal doen.. Misschien wordt het nu wel verplaatst naar de grote.

(lees: nog geen ticket. pwn3d..)

In de grote zaal is al een ander (uitverkocht) concert.

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-12-2009 17:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 17:17 schreef Snaack het volgende:

Haha, inderdaad! Ik MOEST gewoon de pit in, terwijl ik dat bij "gemiddelde" concerten al jaren niet meer doe, sprak de oude man.

Haha, ja maar ach wat wil je ook met zo'n band (lees beest) op het podium;

Haha, ik krijg nu alweer de kriebels... maar goed ausverkauft dus

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-12-2009 17:31]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 07-02-2010 21:05 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Overmorgen!!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-02-2010 22:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 17:30 schreef Argh het volgende:
Haha, ja maar ach wat wil je ook met zo'n band (lees beest) op het podium;

Haha, ik krijg nu alweer de kriebels... maar goed ausverkauft dus

Holy fuck, fijne headwalk

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

ronay225
Usericon van ronay225
Posted 08-02-2010 11:29 by ronay225 Wijzig reactieProfiel van ronay225Quote dit bericht

Hoe om te leren microsoft certification is afhankelijk van verschillende factoren - je eigen gevoel voor stijl te leren, je studie verstand en, uiteindelijk, uw vertrouwen. Net als elke andere vorm van certificeringen, 70-536 questions moeten worden met een beetje concentratie aplomb, maar moet u ook kijken alsof je bent gewoon te toevallig voor woorden. Eigenlijk weten hoe te leren ccie lab is eenvoudiger dan het klinkt. Een paar goede suggesties in de goede richting en voor je het weet, zult u strutting rond als je altijd al had de 'know how'. Of tenminste - dat is de bedoeling.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 09-02-2010 10:52 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2010 21:05 schreef Tenderstrike het volgende:
Overmorgen!!

Zit ziek thuis, dus als iemand nog een kaartje nodig heeft...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-02-2010 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2010 11:29 schreef ronay225 het volgende:
Hoe om te leren microsoft certification is afhankelijk van verschillende factoren - je eigen gevoel voor stijl te leren, je studie verstand en, uiteindelijk, uw vertrouwen. Net als elke andere vorm van certificeringen, 70-536 questions moeten worden met een beetje concentratie aplomb, maar moet u ook kijken alsof je bent gewoon te toevallig voor woorden. Eigenlijk weten hoe te leren ccie lab is eenvoudiger dan het klinkt. Een paar goede suggesties in de goede richting en voor je het weet, zult u strutting rond als je altijd al had de 'know how'. Of tenminste - dat is de bedoeling.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com