|
Auteur: |
|
|
Skindred Dinsdag 16 februari 2010 Skindred @ Melkweg, Amsterdam Oude Zaal Zaal open: 19.15 uur Aanvang: 20.00 uur Entree: €11,- (excl. lidmaatschap) Woensdag 17 februari 2010 Skindred @ 013, Tilburg Kleine Zaal Zaal open: 20.00 uur Aanvang: 20.30 uur Entree: €9,- Zaterdag 6 maart 2010 Skindred @ Watt, Rotterdam Basement Zaal open: 20.00 uur Aanvang: 21.00 uur Entree: €10,- |
|
quote:Was gaaf ja. Kan ook aan de hoeveelheid bier gelegen hebben, ik vond er op cd niks an. |
|
quote: Dan kunnen we elkaar de hand schudden waarschijnlijk. Niet bij Skindred, maar bij mijn eerste Exodus ervaring (Na afloop kwam Rob Dukes plectrum aan me geven, aah wat lief!)! Al kan ik daar nu wel goed op cd naar luisteren |
|
quote: Dat is wel erg, die speelde om 11 u sochtends ofzo |
|
Haha, juist daarom sloeg het zo goed in En nu ik nadenk: volgens mij begonnen we met whiskey die dag. |
|
Soil en Panic Cell zijn toegevoegd aan de line-up!! |
|
Vet voorprogramma! Ga denk ik toch maar even kaartjes in de vvk halen |
|
quote: Zo te zien zijn deze bands van de tour gehaald. De vervangers: Intwine Forever Never |
|
Bedankt voor meer goede ideeën guys maar ik ben geleund naar de ccda Ik kan niet echt eens iets anders dan cissp omdat mijn furure baan en verdere studie op basis van thses certificeringen. Het idee mcts certification bespaart me van werkloosheid en zal mij voor te bereiden op de meest populaire overweegt baan. |
|
quote: Ahhh, een botje! Wat schattig. koetsjiekoetsjiekoetsjie! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En alleen maar in topics die ik aangemaakt heb. EDIT: O nee, die van Obituary is van Brent_. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 08-02-2010 12:59] |
Index / Concerten |