|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 6 februari 2010 Mastodon Totimoshi Melkweg, Amsterdam Zaal open: 19.30 uur Aanvang: 20.30 uur Entree: €20,- (excl. lidmaatschap) |
|
Kaartn in de pocket Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Om te janken zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
nooit geweest en zal het ook niet worden. maar verkoopt wel uit hoor. kaarten ook binnen, eentje gekocht en eentje gratis |
|
Lijstje dan maar !!!!!!!!! -Nark+1 Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Jaaaaahh! Aanwezig.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Aanwezig (en paar dagen later TDEP!) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Same hiero www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ook aanwezig. Hopen dat de antima dit concert niet verhindert. |
|
Antima hahaha geniaal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-01-2010 20:29] signature |
|
quote: - Nark+1 - Spirit In Black + 1 [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-01-2010 20:30] |
|
Aarrghh, zie nu dat Municipal Waste in de andere zaal van de Melkweg speelt.. Twee drumhelden, Brenn Dailor en Dave Witte.. Een klein dilemma, ware het niet dat ik al een kaartje voor Mastodon heb.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: quote: Jammer. |
|
quote: die heeft hij niet gemaakt... |
|
Dat maakt het alleen nog maar sneuer. |
|
Iemand toevallig een kaartje over? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hoezo mag je als redactielid een band niet meer kut vinden dan? Wil je muilperen? |
|
Morgen |
|
zin an, hopelijk zijn ze in vorm en hebben ze niet teveel aan de pretsigaret gelurkt. |
|
Ik vond het mooi. |
|
quote: Speciaal voor Johwaanabe Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
oei, oei, net als het vorige concert van Mastodon, was dit niet geweldig. Toen een gitarist te weinig, nu een toetsenist teveel.....fucking hell...dat kan toch ook van tape heren... Laatste plaat werd integraal gespeeld. Dat had dus niet gehoeven, integendeel. Waar ik al bang voor was werd ook de waarheid. Op plaat komen ze er mee weg, maar live klinken de cleane zanglijnen nergens naar. Het geluid was ook te zacht en niet best en die videowall leidt ook alleen maar af. Drie keer hetzelfde nummer starten omdat de roadie een gitaar niet kan stemmen, nee dank u. Wederom een veel te volle Melkweg Max en Heineken voor 2,50....... Kortom geen beste avond voor Mastodon op March Of The Fire Ants na als laatste nummer, maar toen was het leed al geschied. |
|
quote: Dat mag best. Het zou alleen leuk zijn als je dat op een enigszins volwassen manier weet te uitten. |
|
quote: Vond het juist gaaf dat ze die toetsenist mee hadden in plaats van een tapeje, word het niet zo klinisch van. De videowall was juist een toffe aanvulling om het concept van de laatste cd uit te beelden vond ik en hoewel het geluid niet overal in de zaal goed klonk was er op het balkon wel wat van te maken. En die rodie moeten ze i.d.d. ontslaan, wat een zak hooi was dat zeg hahahaha. Samenvattend vond ik het zekers een geslaagde optreden en het mooiste vond ik persoonlijk dat we ook nog een half uurtje municipal mee konden pikken(wall of Death gaaf om eens live te zien hahaha). 2 mensen , 2 meningen...... mooi blijft dat toch. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 07-02-2010 16:04] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |