|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
You have time. You are doing fine. |
|
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Heel mooi concert! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-02-2014 9:27] |
|
Wat hebben ze allemaal gespeeld? |
|
Ja, de black metal was heel even terug. De finale was trouwens vanuit een motief uit Nattleite van Kveldssanger opgebouwd, het werd een stomende psychedelische rock-jam! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-02-2014 9:53] |
|
quote: Ja en nee. Het motief kwam oorspronkelijk uit Nattleite, maar de loopende versie die je hoorde kwam uit de remix die op A quick fix te vinden is. |
|
Aardig raar wel, toen de visuals begonnen dacht ik dat Jodorowsky's Holy Mountain voorbij kwam, maar realiseerde me na een paar tellen dat het 2001: A Space Oddysey was. Komt aan het eind alsnog Holy Mountain langs. Wat. Maar terzake: godverdomme. wat. was. het. vet. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ah, bedankt. Ik heb nog niet heel het oeuvre van Ulver gehoord. Ik hoorde in ieder geval Glamour Box (Ostinati) van Messe ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-02-2014 10:06] |
|
Godver, hier had ik bij moeten zijn... |
|
quote: |
|
Ik lees net in het tour blog van Ulver dat er helemaal geen zitplaatsen moesten zijn bij dit concert. Gevraagd om stoelen te verwijderen, heeft 013 niet gedaan. |
|
Geen wonder, aangezien er twee verschillende prijzen waren. (Staan en zitten) |
|
quote: Jup. En de zaal zag er anders behoorlijk karig uit als die +-400 zitplekken ineens staplaatsen zouden worden |
|
Ik vond de zitplaats heel aangenaam. Helemaal vooraan, dus alles super goed gezien. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |