IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Arch Enemy / Destruction @ Lucky Rijssen 13-12-2009
Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-12-2009 16:35 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Van de site:

13-12-2009

Arch Enemy+Destruction

Abigail Williams & Triosphere

Vlammende gitaarsolo’s, loodzwaar gierende riffs en denderende drumpartijen slaan de concurrentie aan gort. Daarbij weet zangeres Angela Gossow een grunt uit haar strot te laten rollen, waarbij menig mannelijke deathmetalaar verbleekt tot een braaf koorknaapje.

Nog meer mensen bij dit feestje aankomende zondag?
En iemand een idee wat het speelschema gaat zijn?

an evil incarnation of DEATH!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-12-2009 16:38 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Godver zeg. Had ik dat geweten, dan was ik wellicht wel van de partij geweest. AE heerscht.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Dark incarnation
Posted 09-12-2009 16:40 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2009 16:38 schreef Illusione het volgende:
Godver zeg. Had ik dat geweten, dan was ik wellicht wel van de partij geweest. AE heerscht.

Ik ga die dag dan ook in totaal ruim 300 km rijden om erbij te zijn. Zowel Destruction als Arch Enemy zijn zeer goed te doen live.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-12-2009 17:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Daar ga ik maar eens serieus over nadenken.
Met een kwartiertje reistijd is dat goed te doen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dark incarnation
Posted 11-12-2009 9:08 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Schop!

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 11-12-2009 9:39 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 9 december 2009 16:38 schreef Illusione het volgende:

Godver +1, nu zit ik met een vriendin "voor de gezelligheid" bij Escape the Fate wordt vast leuk hoor, maar hier had ik toch wel iets liever heen gewild

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Dark incarnation
Posted 11-12-2009 9:54 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2009 9:39 schreef Alterprince het volgende:
Godver +1, nu zit ik met een vriendin "voor de gezelligheid" bij Escape the Fate wordt vast leuk hoor, maar hier had ik toch wel iets liever heen gewild

Wat is Escape the fate (?) Het valt mij op, dat er maar weinig mensen weten, dat Arch Enemy aankomende zondag in Lucky speelt.
Vraag me af, of er genoeg aandacht voor is geweest.

Ik zal toch niet in een half lege zaal staan aankomende zondag, neem ik aan....

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 11-12-2009 10:16 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 11 december 2009 9:54 schreef Dark incarnation het volgende:
Wat is Escape the fate (?)

Een of andere semi-hippe schreeuwerige blablametal emocoreband... ofzo

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Dark incarnation
Posted 11-12-2009 11:05 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2009 10:16 schreef Alterprince het volgende:
Een of andere semi-hippe schreeuwerige blablametal emocoreband... ofzo

Klinkt idd minder gezellig

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-12-2009 13:08 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ik ben er bij in Rijssen.
Dagje ervoor eerst kijken op Satans Convention, dus zal wel lekker brak zijn en reeds een kapotte nek hebben, maar dat mag de pret niet gaan drukken

Dark incarnation
Posted 13-12-2009 10:34 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Vanavond!!!! Iemand enig idee wat de speelvolgorde, tijden gaan zijn?
Belangrijkste voor ons om te weten zijn; Destruction en Arch Enemy.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-12-2009 11:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2009 17:52 schreef XXL het volgende:
Daar ga ik maar eens serieus over nadenken.
Met een kwartiertje reistijd is dat goed te doen.

Om verhuistechnische redenen wsl toch niet helemaal haalbaar.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-12-2009 0:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik ben ook weer terug (tering eind rijden...wel 5 minuten). Best een gezellig avondje. Had wel wat meer volk verwacht eigenlijk.

Ik kwam binnen toen Triosphere aan het spelen was. Lekker strakke heavy metal en een goeie sfeermaker.

Abigail williams was voor mij de band van de avond...maar daar was ik de enige in geloof ik. Alleen jammer dat ze zonder toetseniste op het podium stonden. Die is afgetaaid naar Cradle of filth. Maar ik had haar er graag bij gezien. Verder was dat voor mij het enige nadeel.

Bij Destruction ging het ineens mis met het geluid. Het volume ging omhoog en de details verdwenen. De band is mijn ding ook totaal niet. Dus dat was een lang uurtje.

Jammer genoeg bleef het volume bij Arch enemy op hetzelfde niveau staan waardoor de details totaal verdwenen. De band wist gelukkig wel een geweldig show neer te zetten. En de sfeer zat er dan ook goed in.
Jammer van dat kleine opstootje aan het begin. Dronken malloten moeten gewoon dood.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-12-2009 4:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Slecht geluid en irritante dronken gastjes?
Niets gemist dus. Dat scheelt al weer.

Dark incarnation
Posted 14-12-2009 9:30 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Wij kwamen binnen tijdens Abigail Williams, die gasten waren lekker op dreef, klonk best vet!
Zo na 150 km rijden is het wel goed binnenkomen,
moet zeggen dat ik nog nooit in Lucky geweest ben,
zeker een mooie zaal met betaalbare prijzen voor de drank. Hulde daarvoor!

Daarnaast was het niet al te druk, mijn vermoeden werd bevestigd, aangezien ik in dit topic ook weinig reacties heb gezien.

Destruction was gewoon zeer goed te doen, zoals dat altijd het geval is en Arch Enemy gooide ook lekker alle remmen los.
Om 00:15 uur weer lekker thuis aangekomen, dus het viel nog wel mee met de terugreis.
Zeker een plaats waar ik nog wel eens terug kom, als er weer iets moois op het programma staat.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 14-12-2009 15:45 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 14 december 2009 9:30 schreef Dark incarnation het volgende:
moet zeggen dat ik nog nooit in Lucky geweest ben,
zeker een mooie zaal met betaalbare prijzen voor de drank. Hulde daarvoor!

Het waren heel kleine bekertjes en ook nog eens maar half vol (/half leeg). 1.90 vind ik dan behoorlijk aan de prijs, zeker voor postmix.

Abigail Williams begon net toen ik binnen kwam. Op CD vond ik het niet super boeiend, maar live was 't erg strak. Vooral die drummer, wat een machine!
Destruction was zoals gewoonlijk extreem gaaf. Ik vind 't nog steeds ongelooflijk dat zij met drie man zo'n geluid neer kunnen zetten. Enige kritiekpuntje misschien is dat de setlist vrijwel altijd dezelfde is. Maar aan de andere kant zijn er ook minstens 5 nummers die ze er gewoonweg niet uit kunnen laten zonder de fans teleur te stellen...
Arch Enemy was ook weer gaaf. Leuk dat ze weer eens het oude spul uit de kast hebben getrokken.

Ik vond eigenlijk niks mis met 't geluid. Ik stond wel helemaal vooraan, kan natuurlijk verschil maken.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 14-12-2009 15:47]

Dark incarnation
Posted 14-12-2009 19:38 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2009 15:45 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Het waren heel kleine bekertjes en ook nog eens maar half vol (/half leeg). 1.90 vind ik dan behoorlijk aan de prijs, zeker voor postmix....

Ja duur blijft het natuurlijk altijd, zeker duurder dan thuis, maar vergelijk het maar eens met de prijzen elders, dan praat je misschien wel anders, want ik blijf 1.90 een nette prijs vinden, zelfs voor een (normale, hoezo heel kleine?) beker.
Daarnaast waren de paar biertjes die ik heb gedronken erg lekker en niet bijv. van dat enorm gore paardenpis heineken....

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 14-12-2009 21:08 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ik hoorde dat in Amsterdam een biertje 5 Euro was

Dark incarnation
Posted 15-12-2009 10:18 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2009 21:08 schreef Regeer het volgende:
Ik hoorde dat in Amsterdam een biertje 5 Euro was

Kijk dat bedoel ik maar.....
Sowieso is Amsterdam ook zwaar klote qua parkeertarieven.
Ik ben 1 x in de Melkweg geweest om daar o.a. Morbid Angel te zien, maar mij zullen ze daar niet vlug nog eens zien, wat een kutzooi als je daar met je auto uit die stad wil rijden zeg.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com