IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wordt alles minder, grijzer, dood? Vorige pagina
lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 06-04-2002 20:23 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

wat elessar zegt heb ik nu ook, ik ken wel de groep die zij noemt niet, maar ik ken wel het gevoel dat zij heeft. Mijn muziekkeuze is verschillend naar hoe ik mij voel, als ik woedend, kwaad ben dan zet ik meestel keiharde muziek op, meestel dus black/death metal, als ik droevig ofzow ben is het meestal een streepje klassiek. Muziek betekent heel veel voor mij en zou dan ook graag muziek maken, maar ik moet het ook nog kunnen financiëren en dat is nu net het probleem dat ik heb: niet genoeg geld om het instrument te kopen wat ik wil.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 06-04-2002 21:12 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 6 april 2002 19:55 schreef elessar het volgende:
Ik zie blackmetal als een reactie op al deze frustratie en onvrede. Een band als Forgotten Tomb is wat mij betreft een goed voorbeeld daarvan.
Het is een van de belangrijkste emoties die ik in blackmetal vind, de haat, woede, frustratie, paniek... Als ik me verschrikkelijk kwaad maak (te vaak misschien) helpt het om naar blackmetal te luisteren, ik blijf wel kwaad, maar omdat ik me er dan op concentreer kan ik er beter mee overweg, geeft het kracht.



Overigens denk ik niet dat het minder, grijzer en doder wordt..dat mensen overlijden kan je de metalwereld natuurlijk niet aanrekenen..de baroeg enzo, tja, misschien moet er meer moeite in gestopt worden..volgens mij gaat het niet echt slecht, er zijn in mijn jaar bij mij op school meer metals gekomen, maar dat komt misschien omdat het dan pas een beetje bekend wordt...Anyway, I dunno 8's let's just not give up the good hope, en laten we er wat van maken in Baroeg bij de Shred en andere festivals..


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 06-04-2002 21:22 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

... Abyssic Hate is ook een goed voorbeeld, lees deze lyrics maar eens:
http://metal-lyrics.narod.ru/a/abyshate00.html



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-04-2002 21:34 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 18:07 schreef beli mawr het volgende:
[...]
Sommigen zien liefde als een drang naar domineren, terwijl het juist andersom moet zijn. Je moet in simpel geluk met elkaar leven en water bij de wijn durven doen, wat velen niet durven, vanaf dat er hen één eigenschap niet aanstaat maken ze het af, zij, de loosers der liefde, zullen nooit liefde vinden, ze kennen de echte betekenis er niet van.

Nog iets waar ik me mateloos aan erger:
Al die mannebladen, P-magaziene, Che, Menzo,.... ze geven een echt vertekend beeld van de liefde, zij zien liefde als iemand hebben met veel geld, ultramooi uiterlijk, die goed is in bed, ze zwengelen de oversekste maatschappij maar aan. Wanneer een product verkocht wordt moet er steeds een vrouw bijstaan met een loslopend schouderbandje, ik walg daar steeds meer van, al die verkooptruuks. ze tonen een vrouw als iets om te begeren, om te bezitten en ermee naar bed te gaan wanneer je maar wilt, bij de jeugd van heden zie je het al zoooo goed, de film Kids is een prachtige film die dat probleem naar voren brengt. Wanneer zullen de mensen nu eindelijk eens onzin van wetenswaardigheden beginnen te scheiden, ik weet het echt niet.

[...]

't Is juist wat je vertelt...ik ben nu niet seksistisch,maar het valt me op dat veel mensen alleen maar op de verpakking letten en niet op de inhoud...als het maar mooi gepresenteerd wordt!!Ik weet nogal wat mensen die niet echt aan het schoonheidsideaal beantwoorden(laat staan dat ik een bloedmooie babe ben,vergeet het maar!!),maar die van binnen prachtmensen zijn.Daarom interesseert het me veel meer wie je bent en niet wat je bent...helaas denkt niet iedereen er zo over...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-04-2002 3:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 17:37 schreef Greycloak het volgende:
Dit kan op "haar" slaan, naarmate men ouder wordt...

LOL

Bij mij wordt het binnenkort wel minder; dood is het al, nu nog grijs.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-04-2002 8:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 15:59 schreef Cadaveria het volgende:
Voorbeeld de krokodil. Dit beest is vet arrogant en denkt alleen aan zich zelf. Gevolg dat hij nu al heeeel lang leeft. Langer dan de mens. Als je lang wilt leven moet je eerst aan je zelf denken dan aan de ander, anders sneeuw je onder.


niet met je eens. er is een verschil in schaal waarop de impact van de krokodil versus de moderne mens inwerkt. de krokodil is niet in staat om de omgeving drastische te veranderen. krokodillen doen gewoon hun krokodillending. individuele beesten sneuvelen hiermee wel(als voedsel) maar dat heeft geen impact op een ecosysteem opzichzelf. als er een moderne ondernemer bij die zelfde beek zou komen zou die bijvoobeeld een dam aanleggen, alle bomen kappen etc. dus dan is alles weg.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-04-2002 8:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 17:20 schreef lord abortion het volgende:

wat is in godsnaam een H-bom?


een waterstofbom


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-04-2002 9:53 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

De hele "metal" wereld heeft een opdonder gekregen

Je hebt gelijk


Wiegen Meister !


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-04-2002 11:40 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Da's waar. Ik hoop maar dat de "metal-wereld" sterker uit de strijd komt en weer lekker hard tegen die zooi in gaat.


MuayThaigerrr!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-04-2002 11:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Metal zal altijd blijven bestaan zolang er echte metal fans rondlopen die de cd's kopen en naar de shows gaan. En als ik dit forum zo bekijk zijn er daar nog genoeg van. Maar wij fans moeten natuurlijk altijd blijven vechten, altijd een rotte plek op deze aardbol blijven. We moeten de mensheid op hun eigen fouten blijven wijzen door er tegenin te gaan. Dat is waar metal voor staat.

Wat de metal scene misschien funest zou kunnen worden is het overwicht aan mensen die zich actief met de muziek bezig houden, zoals mensen in een band of mensen met een label, tegenover de echte fans. Het valt mij namelijk op dat de mensen in de eerste groep steeds minder interesse tonen in waar de muziek voor staat en steeds meer in de zakelijke kant. Snappes vous?

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 07-04-2002 11:54]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 07-04-2002 12:07 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 7 april 2002 11:53 schreef XnegativeX het volgende:
. We moeten de mensheid op hun eigen fouten blijven wijzen door er tegenin te gaan. Dat is waar metal voor staat.



misschien bedoel het engagement van de verschillende punkbewegingen en aanverwante en soortgelijke stromingen in de zeventiger jaren .
die hebben de later metalscene beinvloed .
ook de Hippies ,waar de punk onder andere een reactie op was .
metal was,volgens mij , vanaf het begin apolitiek .het had niet de bedoeling de maatschappij op fouten te wijzen of de samenleving te verbeteren .
Het is wel zo dat kunstenaars en ook wetsnchappers ( vroeger waren kunstenaars ,ook wetenschappers , filsofen en soms alchemisten ) door de hele geschiedenis ,heen een enorme invloed op de samenleving hebben gehad .
Montesqeu ( ik ben de correcte spelling vergeten ) met zijn trias politica en
ook Newton , Einstein ,Jung , etc en universele mensen uit de Renaissance , verlichting etc .


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 07-04-2002 12:09]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2002 14:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2002 11:53 schreef XnegativeX het volgende:
Metal zal altijd blijven bestaan zolang er echte metal fans rondlopen die de cd's kopen en naar de shows gaan.

Idd dat denk ik ook.. Metal bestaat al lang en trekt zich niet zo veel van de mode grillen aan.. (uitzonderingen daargelaten)De echte metalhead blijft dat ook.
Metal is een levenswijze die je niet zo maar aan de kant kan schuiven. Ik denk ook dat veel van ons bereid is om ook echt voor zijn/haar muziek te gaan.

Metal will always remain


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2002 14:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Metal tjah, dood is het niet denk ik, de power, black en death metal bandjes schieten tegenwoordig nog steeds als paddestoelen uit de grond. Maar of dat fijn is? Je raakt het overzicht volledig kwijt, en dat terwijl de oude(rwetse) bandjes nog altijd het beste zijn. Iedereen wil sneller (waarom?), bruter en expirimenteler. Er zijn vast wel mensen die dat leuk vinden, maar ik denk dat innovaties soms echt verneukt klinken.

De baroeg tjah, dat is gewoon achterlijk. Die metaltent trekt harstikke veel mensen, doet altijd z'n best om een leuk, gevarieerd programma in huis te halen en dan krijgen ze nog gezeik ook! En dat terwijl die TEERING trendy discotheken, waar de meeste vechtpartijen etc. zijn gewoon over de hele stad mogen zitten!!

En niet alleen binnen de metal scene, maar ook daarbuiten gaat Nederland naar de klote...

Zelf ben ik erg bang voor de allochtonen! Moskees worden in grote getalen gebouwd, elk dorp heeft een asiel-tehuis/boot, en ze zijn altijd welkom. Ik durf s'avonds niet veilig meer over een station te lopen hoor. Ze staan in groepen gewoon te vervelen, slopen héél veel en vallen iedereen lastig. En dan kunnen de brave Nederlanders wel roepen "Ja, maar er zijn ook Nederlanders die dat doen..". Dat geloof ik graag, maar men durft verdomme niks tegen die turken / marokkanen te doen! WORD WAKKER NEDERLAND! Sluit de grenzen, zet alle turken / marokkanen het land uit!! Dit klinkt misschien extreem-rechts, maar ik vind gewoon dat we een beetje moeten oppassen als land!


Ik, Wil Schuurman


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-04-2002 15:59 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 7 april 2002 14:51 schreef Snagger het volgende:
Sluit de grenzen, zet alle turken / marokkanen het land uit!! Dit klinkt misschien extreem-rechts, maar ik vind gewoon dat we een beetje moeten oppassen als land!


Beetje emotionele reactie misschien want je moet natuurlijk niet alle buitenlanders over 1 kam scheren. Ik erger me ook weer elke dag aan die figuren en ben voor een wet dat elke criminele allochtoon zonder pardon weer terug mag naar het eigen land. Maar iedereen er uitgooien is wel erg asociaal. Er zijn ook mensen die echt wel moeten vluchten omdat ze anders worden afgemaakt.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen