|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaa! Nog zo'n vet feestje! :D |
|
Mmmm.. 't ziet er naar uit dat 2010 begint met een hoop concert kaartjes open, deze neem ik ook wel in overweging |
|
quote: SERPENTCULT |
|
quote: Aangepast |
|
quote: Dat meen je niet |
|
quote: +1 voor het hele bericht |
|
oei... ben enorme fan van farsot geworden... dit lijkt me best nice I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Aanwezig! Ben benieuwd naar Dark Fortress en Serpentcult is gaaf! |
|
Bijna! |
|
|
|
Zo'n beetje de laatste kans om Serpentcult in de huidige bezetting te zien, zangeres kapt er na deze tour mee. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik zie ze aankomend weekend in Oberhausen, ben benieuwd hoe ze spelen. Waarschijnlijk speelt Farsot nummers van hun nieuwe CD Dark Fortress ken ik alleen via dit affiche, maar daar ben ik ook zeer benieuwd naar. |
|
Aanwezig! |
|
Dit is een line up die ik eigenlijk niet kan laten schieten. Denk dat ik er wel bij ben. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 10-02-2010 11:30] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
|
|
Aanstaande zondag alweer! |
|
Afgelopen weekend in Oberhausen (Helvete) gezien, echt mooie tent om eens heen te gaan; Duits bier, goed geluid, groot cafe boven en podium in een hele ruime kelder. Sardonis is live echt een gave band, moet er niks van thuis hebben, maar wat hun met z`n tweeën qua ritme bij elkaar brengen is echt waanzinnig. Heerlijk om Farsot weer te horen na de laatste keer op Party San. Ze speelden drie nummers van hun nieuwe nog te verschijnen CD, best een complex stel nummers en qua sfeer vond ik het enigzins richting Blut Aus Nord gaan. Dark Fortress speelde vijf kwartier ontzettend strak, ik had ze nog nooit eerder gezien maar die houd ik wel in de gaten, heerlijk wat een blastwerk. |
|
aanwezig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Naais! =) |
|
quote: Jij komt toch alleen voor die zanger? Bruce Banner |
|
Ja hoor. |
|
deze zondag: let op, deuren gaan al om 15.00 open! |
|
Ik kom ook! Ghoullie: het zal toch niet al uitverkocht zijn van tevoren? Wil gewoon aan de deur kaartjes halen. En gefeliciteerd met het eindelijk behalen van je bul! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ticket binnen dus ben erbij. Zin in! Vind het ook wel lekker dat het vroeg begint www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Aanwezig met z'n vijven. Laatste show van de tour, wordt vast gezellig! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |