|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
uit |
|
En zelfs als dat niet zo was dan zou je waarschijnlijk toch niet mee zijn gekomen. |
|
Ik heb drumles vanavond dus ik kan niet |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=133743 quote: |
|
Nou maar hopen dat de antifa hier geen lucht van krijgt. |
|
quote: Ist al bijna Festung? |
|
Shit, lees nu pas dat Inquisition er ook bij staat, dan had ik die kant nog wel even op gewild, nu dus werken zaterdag. |
|
Inquisition uit USA. Komen die knapen niet uit Colombia of is dit een ander bandje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Oorspronkelijk komen 'die knapen' uit Colombia inderdaad, maar ze zijn al jaren 'US citizens'. |
|
Net zoals melechesh toch al jaren in Nederland wonen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Das mooi dan weet ik welke band ik te zien krijg. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:beetje off-topic hier, maar ja... Heb de kaarten net weer binnen (kaart nummer 6 en 7 van de 666 ) |
|
Volgens de Baroeg-Nieuwsbrief: ...En onlangs is ook nog de Duitse black metal band Inquisition aan het programma toegevoegd. |
|
Het is me een multicultureel gezelschap. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Aanwezig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oeps... Nou, het is natuurlijk gewoon de Amerikaanse die Colombiaanse roots hebben! |
|
Nou, tot vanavond iedereen die gaat! |
|
Was vet. Inq vond ik blij vlagen erg gaaf alhoewel het soms wat saai was. Melechesh was wat meer party gericht, maar het publiek trok dat erg goed. Goede band ook. |
|
Ctulu ______________________________________ #1 #2 #3 Inquisition ______________________________________ #4 #5 Melechesh ______________________________________ #6 #7 #8 #9 Meer zien? Kijk op Fuzzphoto.eu [Dit bericht is gewijzigd door Njord op 26-01-2010 12:43] |
|
Waarom heb ik dit gvd gemist . als die Melechesh gasten hun site nou eens updaten dan zie ik ze ook eens een keer. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |