|
Auteur: |
|
|
ik wil graag weten bij welk management motorhead zit. Weet iemand dat |
|
Singerman Entertainment |
|
weet je nog meer over Motorhead? platen label?..URL van management?... |
|
quote: hehheh, blijkbaar is http://www.motorhead.com/ al bezet. Oud Vuil. |
|
quote: tja dat had ik al geprobeert maar daar kan ik dan weer net niet vinden wat ik zoek |
|
quote: Gewoon mailtje sturen met je vragen... bij Nile kreeg ik de volgende dag al antwoord...kan toeval zijn natuurlijk maar toch... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: uhhh e-mail adres |
|
En toen was er G00gle. |
|
ja heb ik ook al geprobeerd... |
|
MOTORHEAD + ANTHRAX Oct. 28 - Amsterdam Heineken Music Hall |
|
Daar ga ik misschien wel ff heen... |
|
quote: dat was mij al zeer lang bekend....maar nu weet ik nog niet wat ik weten moet....nou ja dan maar ff mojo bellen |
|
Ga je Lemmy masseren? |
|
quote: dat heb ik al gedaan |
|
*schup* Deze topic mist de trema op de o. |
|
Motörhead rockt 11.45: restate my assumptions |
|
I second that motion "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Motörhead heeft zondagavond op het laatste moment een concert in Luxemburg afgelast. Naar verluidt is Lemmy na de soundcheck ernstig ziek geworden en in een ziekenhuis opgenomen. Dat staat in een nieuwsbrief die de zaal Spirit Of 66 in Vevriers (België) maandag heeft rondgestuurd. Daar zou later deze week Skew Siskin, het voorprogramma op de Motörhead-toernee, optreden. Dat concert is afgelast, evenals de optredens die beide bands deze week in Frankrijk zouden geven. Het lijkt er dus op dat de toernee van Motörhead geheel is afgelast. (www.festivalinfo.nl) |
|
geen alcohol en wit poeder meer voor de beste man Je moeder. |
|
Die tour gaat vast gewoon door. Als Lemmy het loodje gaat leggen is dat gegarandeerd op het podium "with bass drawn held high". Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
Index / Muziek algemeen |