|
Auteur: |
|
|
Romein is dit jaar genomineerd voor de LC Publieksprijs voor met name de metalprogrammering, met in het seizoen 2009 namen als Sepultura, Behemoth, Entombed, Amorphis, Agent Steel, Marduk, Vader, Nile e.v.a. Bij de Leeuwarder Courant Publieksprijs is het aan het publiek om een winnaar te kiezen. Er kan van 9 tot 16 december gestemd worden. Heb je ook genoten van de optredens in Romein, of wil je Romein graag sowieso steunen, breng dan je stem uit door op onderstaande link te klikken: mailto:popawards@lc.nl?subject=LC%20Publieksprijs%20-%20Stem%20op%20Metal%20in%20Romein&body=Ik%20stem%20op%20Metal%20in%20Romein Of stuur een mailtje naar: popawards@lc.nl met als titel: LC Publieksprijs - Stem op Metal in Romein en in het bericht: Ik stem op Metal in Romein Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp! |
|
Anders doe je voorlopig ff geen showtjes meer op donderdag avonden, want dan meot ik altijd werken Wietze! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hehe, www.leeuwardercourant.nl/popawards Het leek mij wat te uitgebreid om hier alles te gaan neer plempen, dan leest niemand het meer. |
|
Gestemd |
|
quote: |
|
en ook gestemd www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: True, true, maar een zin uitleg met 3 voorbeelden van anderen was al voldoende geweest Gestemd! (op jullie/jou ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja ok, maar die namen zal het merendeel van hier niet veel zeggen, vandaar. |
|
quote: Bareuh... |
|
done! |
|
+ 1 (op naar minimaal 666 stemmers vanuit ZM) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gestemd op sKa3. |
|
Gestemd, 2x zelfs. |
Index / Concerten |