|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: kut Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Klopt helemaal die [te] gekke Duitsers vergeten. Aan de andere kant het was ook niet de bedoeling om alle bands in die stijl te noemn Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
Wat is er tegenwoordig nog prog aan technische metal? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hee Henri!! Allemaal ja Enneh helemaal geen achter Sieges Even?? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-04-2005 14:37] |
|
Spiral Architect is muzikaal erg interessant, alleen die stem Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Idd zonde.. mee eens ja.. dan pakken we Psychotic Waltz wel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-04-2005 14:36] |
|
Wat vinden mensen van Synesthesia? http://www.myspace.com/fieldofsorrow Threshold [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-08-2008 21:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kijk ik nou met m'n leuter of is WatchTower hier echt nog niet genoemd? Gezien de namen die hier wel rondslingeren zijn er nog wel meer die ontbreken... quote: Dat gevoel heb ik al bijna 20 jaar, eerlijk gezegd (jawel, sinds het uitkomen van Control And Resistance), aangezien bijna alle pogingen die daarna nog genomen zijn om zulke technische hoogstandjes te produceren bleven steken in slappe aftreksels van het genie van Billy/Ron en Doug. Alleen Spastic Ink en Blotted Science hebben wat recenter nog interessante releases opgeleverd. |
|
signature |
|
Niet veel posts in 7 jaar, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
terecht signature |
|
Ik wilde het niet zeggen... Niet aan mij besteed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Over 11 jaar jouw volgende post hier? |
|
Als het aan mij ligt wel, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik denk dat Fusion hier wel eens heel blij van kan worden: Exist - Egoiista. Mix van prog, jazz/fusion en deathmetal. Veel Cynic-invloeden. |
|
Ik zal het morgen even een iets langere luisterbeurt geven maar vind je het erg als ik er ook wel vrolijk van denk te worden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoe meer mensen die er vrolijk van worden, hoe beter! Ik vind het ook een erg aangename plaat. |
|
Nu een nummer aan t luisteren. Toetsenist denk fusion te spelen maar lukt niet echt. De cleane zang is heerlijk erin. De screamy zang trek ik wel. Heeft ook wat weg van hebben van 2 goede Christelijke prog metal bands: Fleshkiller en Deus Invictus (twee top bands overigens). Ik luister even verder dank!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Wel ontzettend zachte master of YouTube versie zeg! When your people matter, menstrual health matters |
|
Op Deezer, maar ik neem aan ook wel op Spotify, staan 3 albums die ik maar even in mijn lijst heb geparkeerd. Ik zal ze eens een paar luisterbeurten geven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |