|
Auteur: |
|
|
hey, ik heb vandaag een ibanez V blade in een winkel zien hangen. Nu ben ik wel geïntresseerd, maar ik zou jullie mening wel eens willen horen. Ik wou vragen of die goed klinkt, en handig te bespelen is. Kunnen jullie (zij die er zo 1 hebben) mij wat info geven? hier is een link: http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/brand,zzounds/VBT700BK-0f76c4f46da4eb98945d4845c4a278ba.jpg |
|
Precies. Zowel geluid als bespeelbaarheid lijken me nog al een persoonlijk iets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Exact, een ook het type versterker waar je hem aan hangt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ibanez gitaren spelen over het algemeen best fijn, maar godskolere, wat een lelluk ding . Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: hehe ja, nu je het zecht. (denk niet altijd even ver na ) maar ik was zoiso al van plan om volgende week eens terug te gaan, zat nu een beetje in tijdsgebrek. Daarom dat ik even de mening van andere wilde horen. |
|
quote: Ieder zijn mening he |
|
Dus. Hier zijn topics voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Muziek algemeen |