|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil gecremeerd worden en dat mijn as in de vorm van Frank Zappa, die naakt op de wc zit te poepen, getattoeerd wordt op de linkerbil van mijn schoonmoeder. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Heb je wel een schoonmoeder dan? |
|
quote: Maar iig een stuk warmer dan onder de grond. |
|
quote: Hoe precies? :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Hoe dieper in de grond, hoe warmer het wordt.... |
|
quote: Punt. <-- warm. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: |
|
Wat is duurder, begraven of cremeren? |
|
quote: Begraven, daar moet je ook nog eens betalen voor de grond waar je ligt. |
|
Je moet een lekker groot graf nemen anders lig je zo krap. |
|
quote: Precies zoals jij hem ook zag ja. :') Je moeder. |
|
quote: Nou, de verbrandingsoven zal ook niet gratis zijn. |
|
quote:én moet je familie elke zo veel jaar beslissen of je graf behouden moet worden. Dus eerst heb je nog een mooi privé graf, daarna lig je op een enorme stapel Fijn vooruitzicht. |
|
Je kan jezelf ook aan de wetenschap nalaten. Kunnen ze er een studie van maken hoe hersenen eruit zien na vele jaren headbangen www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
hoef je niet dood voor te zijn, bij mijn gaan ze het checken ergens in maart, al headbang ik niet zoveel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik wil ook nog steeds zon donor dinges invullen, of ze er wat aan hebben is een tweede, maar het gaat om het idee. Against God and Government |
|
Ik ben liever zaaddonor, heeft er misschien nog iemand wat aan al die verspilling. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die nieuwe reclamecampagne is zo irritant dat ze niets meer van me krijgen als ze nog even zo doorgaan. |
|
quote: Voor 1500 euro kun je hier 20 jaar in de grond liggen. En als het een familie graf is en er komen overledenen bij dan kun je er wel 40, 50 of 60 jaar liggen. american psycho |
|
Dan nog. Verfik mij maar. As mag op een mooi plekje uitgestrooid worden. Of in een sieraad/iets verwerkt worden. Op de begravenis La Dryade van Gris + wat muziek van Shape of Despair, van Eels - Last Stop: This Town, en familie nummer Telegraph Road van Dire Straits. Nee, ik heb er nooit over nagedacht. |
|
Donder mij maar in de kliko. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
quote: +1. Niet mijn probleem. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Rustig het melkpak in, en dan een mooie foto met tomaten. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |