![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Geniale plaat ja, geweldige zooi! ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Hadden we hier niet al een topic voor? Maar verder: eens met bovenstaande. Fijn plaatje, die laatste. ![]() |
|
Ik heb hem niet gevonden met "Monarque" als zoekterm, dus ik ga ervan uit dat dit het eerste topic is ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
*schop* Leuk bandje ja! Fier Hérétique staat hier regelmatig op, lekker melodieuse lo-fi no-nonsene black met franse zang. Niet erg origineel, maar wel erg tof! Ga de rest ook eens op zoeken. Alleen dat depressive mmmmmm nee niet echt. ![]() |
|
ERG FIJN JA signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
Zo rauw is dit toch niet? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
nee, dat niet, maar met Zelsnor/AG zou ik niet in discussie gaan ![]() signature ![]() |
|
quote: Boeiend, dat zijn ook maar (')mensen(') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:Klinkt wel goed. Ik kende de band nog niet. Ik ga eens een album proberen. ![]() |
|
quote: Zo rauw als wat is dit toch niet? Vind dit op Ad Nauseam, qua smerige koude sound, rauw genoeg om het raw/depressive te noemen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nieuw nummer is super! Totaal wat te verwachten! ![]() |
|
quote:Ad Nauseam bevalt me toch niet zo. Vervelende zang en op een of andere manier kan ik hier niets met die korte meefluitriffjes, terwijl ik dat bij iets als Forteresse juist wel leuk vind. Ik hoor er ook geen dsbm in. ![]() |
|
quote:Ik vind het maar misplaatste, hypnosiaanse tags, 'Lafje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
O. No dogs, no masters. ![]() |
|
Gisterenavond een paar nummertjes van "Ad Nauseam" voorbij horen komen en ik heb'm nu weer even aangezet. En ik moet toegeven dat het geheel een stuk rauwer klinkt dan ik mij voor de geest kon halen. Hoewel het natuurlijk tot op zekere hoogte een gevoelskwestie blijft op laag water, ga ik toch proberen iets hier intersubjectief te maken. ![]() Rauw, ok, maar dat in de topictitel zetten in bij deze casus ietwat overdreven. Als ik zo pontificaal 'raw' zie staan, denk ik aan bands als Ash Pool, Akitsa, Revenge of Havohej. Er zit met regelmaat een melancholisch sfeergitaartje in de muziek verwerkt, maar 'depressive'? Burzum en Bilskirnir zijn toch (ook) zeer melanchlisch, maar (nog) niet depressive? Het is geen Hypothermia, Shining of andere post-heterofiele emozooi. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 29-03-2013 8:50] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ja, het is rauw maar niet genoeg om alleen raw te heten, en het is melancholisch maar niet (kut) genoeg om alleen depressive te heten. Daarom raw/depressive, en niet raw depressive, slechts een van beide indicatoren of helemaal niks ![]() In de eerste post al lang toegelicht trouwens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2013 12:00] No dogs, no masters. ![]() |
|
Skespeop, Assie, pure, alles verstikkende skespeop. Ik weet hoe een 'slash' werkt. Maar als ik zeg dat Death Squat 'Humppa/trance' maakt, maakt die 'slash' dat nog niet opeens waar. Je brengt moeilijkheden in de wereld door de regels van de natuurlijke taal niet te respecteren; namelijk, door woorden anders te gebruiken dan voor wat ze doorgaans betekenen. De suggestie die jij wekt met jouw topictitel komt niet overeen met de daadwerkelijke stand van zaken mbt de muziek van Monarque. ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠ [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 30-03-2013 10:52] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn hoor ![]() ![]() Nieuwe track klinkt wel aardig. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |