|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En het begin is ook al niet best. |
|
Rammstein staat nog steeds op mijn "te zien" lijstje, de rest word ik enkel koud van... |
|
Ik wacht ook nog even af. Gelukkig is de line-up nu al beter dan die van vorig jaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Valt mee, vorig jaar waren er toch zeker, in eerste instantie, 4 bands die ik wou zien, nu zit ik pas op 1 |
|
ik ga nooit meer... waardeloos festival |
|
die John Mayer kan anders een aardig leuk eindje wegpingelen op z'n 6-snaar..............hij moet wel z'n bek houden maar spelen kan die vent gerust echt goed , respekt!!! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Niet om flauw te doen, maar die pink rockt als een dolle.. verder meuk! |
|
Pink is toch gewoon een marketing concept, die is zorgvuldig gemodelleerd van R&B muts naar Rock-chick 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
De tyfus... Even goed nadenken over of ik er 75.00 Euro over heb om Rammstein te zien. Ben bang dat ik het niet kan laten. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Dit jaar moet ik toch maar eens gaan, veel gitaarbands (in de plenning) en Rammstein wil ik toch wel eens een keer zien. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 16-12-2009 15:55] |
|
Vrijdag 28 mei Rammstein, Kasabian, Gossip, The Temper Trap, Paulo Nutini. Zaterdag 29 mei Green Day, Editors, Mando Diao, Moke + Metropole Orkest, John Mayer, Destine, Triggerfinger, 2Many DJs, Biffy Clyro, Kitty, Daisy & Lewis en Caro Emerald. Zondag 30 mei The Prodigy, Mika, Kate Nash, Gogol Bordello, Skunk Anansie, Danko Jones, Pink, Pixies, Wolfmother, Florence and the Machine, Dewolff en Yeasayer. |
|
Alleen voor Rammstein en The Prodigy doe ik het niet. Was misschien anders als het beide op dezelfde dag was geweest. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
De zondag is wel erg gaaf zeg. De rest is niks. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tering, dat moke staat er ook. Nou kane en blof nog en de wansmaaktop is bereikt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zondag is zeker wel okee! Bareuh... |
|
Donderdag besloten om toch maar het hele weekend te gaan in plaats van alleen de vrijdag. Geen spijt van, was een heel gezellig weekendje. Het hoogtepunt was Rammstein, daarnaast waren Slash en Motörhead ook heel goed te pruimen. Ook flink staan feesten bij The Prodigy, wat helaas een laag livegehalte heeft maar toch wel een gave afsluiting was. Green Day viel me wat tegen, niet zo zeer qua spel maar vooral vanwege het eindeloze geneuzel. Verder nog gezien en goed te behappen: Editors, John Mayer, Sungrazer, Epica, Triggerfinger, Danko Jones, Pink, Skunk Anansie, Biffy Clyro en de Pixies. Minpunten: een uur met alle bagage slepen van de driedagen-parkeerplaats naar camping B, en de hele zooi weer in de regen inpakken op zondagochtend. Ook het sfeertje op camping B beviel me niet zo, een volgende keer maar weer op A. Geen idee wanneer dat zal zijn, want volgend jaar is het gewoon weer met pinksteren, tegelijk met Rock Hard. |
|
Pinkpop-volk is nu eenmaal geen metalpubliek. Heel andere instelling wat betreft sociaal gedrag op de campings en het festivalterrein. Dat samen met het feit dat er echt veel te veel lui op die te kleine campeerplekken gestopt worden... Wel gek, ook al speelt er altijd erg weinig dat ik wil zien, dat het toch weer begint te kriebelen als ik op het station iedereen die kant uit zie trekken. Het hele concert van Danko Jones staat trouwens online : Voor de liefhebbers Alleen die reviewers van 3voor12 . Ik kan er echt niet bij waarom je mensen die duidelijk niet van (hard-)rock/metal houden in godsnaam Danko Jones en Motörhead laat reviewen (respectievelijk een 4 en een 5.5). Het zal wel aan mij liggen... [edit]Ik zinnen maken die niet goed[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 31-05-2010 12:43] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Woaaa the prodigy was echt geweldig |
|
Vroeger had je Dynamo Open Air rond die tijd, nu moet je die ellende aanzien op TV bij het zappen... Ik heb ooit gezegd dat ik best nog een keer naar dit soort festivals wil (Pinkpop, Lowlands), mits ik een jachtvergunning en 70.000 patronen met buks krijg Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat een negativiteit zeg. |
|
Lekker kortzichtig ook weer. |
|
Denk dat Wacken dan het jaar erop ook niet uitverkoopt, want het aantal Wacken-shirts op Pinkpop was (vooral op vrijdag) niet te tellen. |
|
quote: Geeft mooi aan hoe bagger Wacken is... Boeiender |
|
quote: Je kón erop wachten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hoho wacken was altijd vet gezellig, dus bagger is het niet. Er gaan tegenwoordig alleen te veel sukkels heen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |