![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Jo, Ik ben opzoek naar iemand die van Metal Front Twente is, en dan het liefst iemand die over de programmering gaat. 6 februari 2010 hebben wij een concert daar, maar krijg geen contact meer met die mensen en de website: www.metalfronttwente.nl helpt mij ook niet echt verder. Dus gaarne een contact gegevens. (Anton Dijk heeft ons gevraagd) Gaat voor de band: Extreem Eczeem [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 15-12-2009 18:59] Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
quote: Hoe heet Anton hier ook al weer? Zie Tattoo Fest topic, volgens mij iets met Silence Within of zo... --> Ah, het is Solitude Within, zie ook dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3276854?hl=Tattoo,Fest [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 15-12-2009 18:28] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: 6 december is al geweest? Dat weet je? En Anton is 10 dagen terug vader geworden, dit was onverwacht, het jochie was veel te vroeg. Gelukkig gaat het verder goed ![]() Hoop dat dit even voldoende info is. ![]() |
|
Thanx voor de info.. Bedoel 6 februari.. Ga nog eens wat meer proberen! Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |