IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 02/05/10 de Melkweg Amsterdam: Parkway Drive / Despised Icon / Winds Of Plague / The Warriors / 50 Lions Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2010 12:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pitboss, Count Steel en anderen: ga sowieso The Warriors eens checken. Die band was echt gek goed op Groezrock Voor de rest iedereen van deze package gezien (behalve Winds of Plague) en het was weer briljant. Allemaal vette livebands op een hoop.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-05-2010 12:47]

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 12:53 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Komt goed vriend, dikke singalongs!!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 03-05-2010 0:23 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

'T was vet

Por Vida

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 03-05-2010 10:54 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

OMG wat waren Parkway Drive / Despised Icon / Winds Of Plague Modder vet...The Warriors waren wel okey en 50 Lions ook wel. Helaas wel een korte set voor WoP ik heb donders genoten van de beukende en mee sleepnede riffs en breakdown van WoP Despised Icon en PwD Hulde voor deze bands...damn en t was druk..En voor mijn eerste keer in de melkweg vond ik de zaal en het geluid erg mooi en erg goed!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com