IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Arcana Coelestia (Black/Funeral Doom)
Silence
Usericon van Silence
Posted 16-12-2009 13:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Band uit Italië ontstaan in 2006, heeft dit jaar een prachtig cdtje uitgebracht: "Le Mirage L'Idéal"

"A musical project that sees MZ on the instrumental role of this album. Influenced in some aspects by Esoteric (UK) and Shape of Despair. The concept is entirely based upon the swedish writer August Strindberg and his opus "Inferno" before leaving its activity to focus on alchemy. His life was lived at the border of madness, tormented by the visions and the prophecies of his master E.Swedenborg in his text called "Arcana Coelestia". Nowadays his opus' are still considered 'cursed' bonded to his 'existential curse'."

http://www.myspace.com/arcanacoelestia

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-12-2009 13:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nooit van gehoord! Zal het eens checken

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-12-2009 13:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ken ik allang!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2009 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Plaat van het jaar

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-12-2009 13:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nietus. Ruins of Beverast. Maar ik ga dit zeker checken.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2009 14:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij hebt kort haar, dit is de plaat.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-12-2009 14:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2009 13:49 schreef Jenje het volgende:
Plaat van het jaar

Nietus. Een andere.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-12-2009 14:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2009 14:00 schreef Jenje het volgende:
Jij hebt kort haar, dit is de plaat.
Daar heb je wel een punt ja.

Maar toch nogmaals, een plaat als The Atlas Moth vergeten terwijl je die zelfs nog 5 punten meer gegeven hebt, getuigt ook niet echt van lang haar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2009 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die heb ik niet op cd gekregen he, tellen die wel mee?

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-12-2009 15:08 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 december 2009 13:49 schreef Jenje het volgende:
Plaat van het jaar

Zit er dik in ja.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2009 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*kick* voor de mensen die het jaar onder een steen zaten

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-12-2009 20:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 20:08 schreef Jenje het volgende:
*kick* voor de mensen die het jaar onder een steen zaten

Ga ik nu toch 's checken.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-12-2009 21:29 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Weergaloze plaat. Idd aan te raden aan fans van Esoteric. Maar net niet plaat van het jaar voor me. Dat blijft toch echt Process Of Guilt - Erosion

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-12-2009 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is wel ok, maar Urna vond ik beter

signature

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-12-2009 22:02 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 december 2009 21:35 schreef Hypnos het volgende:
is wel ok, maar Urna vond ik beter

Misschien vreemd, maar daar vond ik dus geen ene reet aan.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 18-12-2009 1:28 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Inderdaad, een schitterende plaat!

Leren kennen dankzij Marcel H.

Thanx man

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 18-12-2009 2:13 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ohja, die staat ook nog ergens op mn lijst met te checken bands. Snel maarderes doen dan.

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-12-2009 15:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Klinkt wel fucking beklemmend en duister dit AC zeg! Erg sterk!

Het enige waar ik me soms een beetje aan stoor is het feit dat ik soms twee platen doorelkaar heen meen te horen. Sowieso even wat vaker luisteren dit..

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2009 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Erg afwisselend idd en idd echt iets waar je goed naar moet luisteren

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com