|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden liefhebbers van soortgelijke muziekstijl van deze band? Amogh Symphony heeft dit jaar haar debuut cd 'Abolishing the Obsolete System' uitgebracht en het is een beste geworden, prog, death, veel fusion, space en een flard drum 'n bass (waar het hier wel werkt) worden hier op een onbevangen manier door elkaar gehusseld en dat levert mi een zeer prettig plaatje op. http://www.myspace.com/mohenjadaro [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-12-2009 18:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ok touchée ik zal t even aanpassen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hier ga ik wel hard op!! goeie tip weer, muti!! |
|
Vreemd ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Godver wat gaaf, heb dat album al een keer of 4 geluisterd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hele vette hoes ook. Ik zie wel op tegen het luisteren naar dit bandje, fusiondeath quote: |
|
Ik ben normaal ook niet zo van het geëxperimenteer maar ik vind dit toch wel een erg geslaagd project. De ideale mix tussen 'rustige' sstukken met violen en zut en wat zwaarder technisch gepiel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
haha cool dentz toen je 'vreemd' postte dacht ik van hmmm volgens mij had dentz toch smaak ohnie.. ;p hoewel vreemd niet negatief hoeft te zijn ofcourse. ik ga het ook weer opzetten |
|
Ook nog violen en zut. Zut als in zangeresjes? |
|
Op het eerste gehoor vond ik het vreemd, maar als je het hele album luistert klopt het. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Er is maar 1 nummer met zang. Piano's en akoestische gitaar , dat is de overige zut. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Misschien toch maar eens checken. |
|
Hej leuk lui dat jullie het ook kunnen waarderen, ik ben inmiddels ook aardig verslaafd geraakt aan deze plaat. @bokaj: fusiondeath is een plakker die ik erop gezet heb he ik zou zeggen: laat je je er vooral niet door weerhouden. Ik werd trouwens nog van dhr Vishaljit wijzer, dat hij de uitverkochte cd gaat bijpersen en het nieuwe album komt alweer in april 2010 uit. Wordt dus flink vervolgd.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dan pas? jeetje.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Dat is inderdaad later dan aanvankelijk gepland geloof ik, maar toch sneller dan de meeste. Ik hoop dat het metalelement behouden blijft.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Beter had ik het niet onder woorden kunnen brengen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zie nergens in dit gehele topic het woord "Funk" vallen, apart.. dat is toch bijna wel het eerste waar ik aan denk als ik de muziek op de myspace beluister! Klinkt wel erg lekker moet ik zeggen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Symphonische funk-fusiondeath. Het wordt steeds erger. Straks durf ik niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-12-2009 2:31] |
|
Nog een paar van deze tips en ik kom nog wel aan 10 albums voor de zm jaarlijst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: en dat vanwege de fascinatie voor een (niet meer dan redelijke) hoes... klik op de myspace link en je hoort meteen of je het wat vindt of niet. Niks te verliezen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Morgen.... misschien. |
|
quote: Je hoort een slap-bass en het is meteen Funk, ik snap wat je bedoelt maar het geheel is veel meer dan dat. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik denk dat Argh het nieuwe nummer Vectorscan bedoelt, dat zal wel op de volgende plaat terechtkomen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En geluisterd. Het viel me heel erg mee, al moet ik toegeven dat het mijn stijl niet is en ook nooit zal worden. Het klinkt als een mix van progressieve rock en technische death. Liefhebbers van Dream Theater en Meshuggah moeten hier wel iets mee aankunnen. En Argh, volgens mij valt funk ook onder het fusion naambordje. |
|
Waarom zet jij dit op nummer 1 van je jaarlijst Mutilator; leg eens uit? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |