|
Auteur: |
|
|
De tering, had Stigma nog geen eigen bandtopic? Volgens de zoekmachine niet iig. Dusch, ter ere van de release van Stigma - We Come In Hate (review hier: http://www.zwaremetalen.com/recensie/14718/Stigma-We-Come-In-Hate.html ) hier dan maar een eigen bandtopic. Erg vette thrashband uit Nederland dus, hier wat video's: Check het uit live, erg vet! Boeiender |
|
Meerdere malen live gezien en altijd goed! |
|
Jammer, was wel een gave band. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
zelfs de video's zijn al dood... I am mine own redeemer...! |
|
Tja.... quote: Wel jammer, maar ik kan de redenen van de split-up wel raden. Na Aratron de beste band waar ik ooit in gebast heb. [Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 27-02-2013 11:11] Aratron |
|
quote: Mag deze in het moppentopic? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Toch een hoop optredens gedaan met deze gasten en leuke dingen gedaan, ik ben benieuwd of die full-length cd er ooit gaat komen. Toch jammer want ik reken Stigma tot de top van de vaderlandse thrash. Aratron |
|
Zelf maar een videootje geupload. Was erg leuk, toen op zondag 21 december 2008 in 'de Docter' te Zwolle. Aratron |
|
Het blijft een tof nummer! Maar dat kapsel van jou Sas. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, dat hakt lekker weg ! lampje |
|
Vooruit dan maar, nog twee van m'n favorieten. Aratron |
|
Boeiender |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 30-01-2016 13:48] Aratron |
|
quote:(''''''''''':> Wat waren de andere, Grindbashers, Carnal Leftover, Acut Strontverklontering? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Index / Heavy Metal |