|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal mee eens, en dan ben ik nog wel Utrechter. Afschuwelijke tekenfilms, afschuwelijke muziek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Voor een schoolproject vroeger eens het 'Ik ben vandaag zo vrolijk' introliedje van Alfred J gebruikt, waarachter we beelden van stapels schedels ed van 'the killing fields' hadden geplakt voor het contrast; kwam mooi aan. Verder respect voor zijn talent, maar mijn smaak is het niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ben jij de Efteling Ellendeling? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Niks mis met Utrechters. Gerard Ekdom heerst de pannen van het dak. Henk Westbroek ook. quote: Zoiets.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nico Dijkshoorn heeft laatst een leuk stukje over hem geschreven. Gerard Ekdom is zum kotzen trouwens. |
|
Ik ga toch voor Elly en Rikkert! |
|
quote: +1. De kauwgomballenboom en de Wiebelwagen zijn ok! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hm, raar, bij mij is het net andersom.. Nico Dijkshoorn vind ik een elitaire gatlarf, en Ekdom is een heerscher. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Neuken? Ik vind Nico het prototype van de stuurman aan wal. Alles afzeiken, maar ook niks constructiefs bijdragen. Goedkoop en makkelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zal het dan toch aan de opvoeding liggen? Nico vind ik dan ook weer niets en Gerard, ach ik ken hem niet |
|
quote: Hij is dan ook maar 24 uur per dag op tv te zien. 101tv, that is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: "Die lucht!!" Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
In z'n strakke pakje met cape... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind 'Ik ben vandaag zo vrolijk' werkelijk één van de briljantste nummers ooit. Met in je achterhoofd de gedachte dat het uit een kinderfilm komt: 'Ik ben soms wat neurotisch, chaotisch, psychotisch, Labiel en neogotisch, Maar vandaag dus niet!' Dat zing ik al járen gezellig mee! |
|
Als je neogotisch bent, heb je dan een punthoofd ofzo? In dat geval ben ik w.s. neoromaans. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |