|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Whut!!! Wat maak jij nou dan man! Doe maar 1 thee graag. |
|
quote: nee dat niet. at majo: groene thee dan maar? pipip cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Jammer, volgende keer beter. Ga je 25 April nog wel naar het Platformtheater? |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hehe. |
|
Ortega was wel leuk, maar donders.. Church of Misery |
|
quote:Ortega ga ik zeker nog eens zien als de kans er is. Die zanger van Church of Misery is de japanse Iggy Pop. En dan nog die bassist en die gitarist en die drummer. Wat een optreden! Alleen het licht was wat saai, dat is het enige puntje van kritiek. |
|
[quote]Op 4 April 2010 3:06 schreef bokaj het volgende: Ortega ga ik zeker nog eens zien als de kans er is. quote] Ze spelen vandaag met oa City of Ships in Mukkes te Leeuwarden Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het was weer mooi |
|
quote: Vooral backstage |
|
Ja lekker roken |
|
‘Joris Nijenhuis is door de mand gevallen' Joris Nijenhuis voelde zich gisteren duidelijk in zijn sas in ‘zijn' speeltuin. Constant reed hij voorin. Er was eigenlijk maar ééntje die gisteren met de mondhoeken omhoog aan de Quick Step-bus toekwam. Dwars door Buitenpost had bevestigd wat al enkele weken geweten was: Joris Nijenhuis is goed. Steengoed. ‘Maar nog niet uitzonderlijk goed', vond hijzelf. ‘Ik kon wel versnellen, maar als ik mezelf pijn deed, moest ik terug in het zadel. Ik had niet het gevoel dat ik kon domineren.' Het zag er nochtans goed uit toen je met Dr.Doom en co de forcing voerde. ‘Ja, maar daarna kwamen we in een moeilijke situatie. Dertig man, en allemaal kopmannen of schaduwkopmannen. Iederéén dacht dat hij kon winnen. Het was nodig dat iemand tempo maakte, en JB heeft die verantwoordelijkheid op zich genomen. Dat was een stevige beurt, ja. Maar hij maakte niet de meeste indruk op mij. Mart is nog van ons weggereden. Dat was pas sterk.' We misten enkele ploegmaten van jou voorin. ‘Ja, ik ook.' Hoe komt dat? ‘Geen idee. Dat moet je aan die mannen vragen. Kijk: ik ben door de mand gevallen, maar ik ga jullie niet vertellen wat daar nu intern allemaal over gezegd zal worden. (grijnst) Daar hebben jullie geen zaken mee.' Aldus Joris Nijenhuis. |
|
|
|
He Paljaske mooi verhaal hoor. |
|
quote: Foto 15.. :') Achteraf jammer dat ik ze gister niet heb gezien (hoewel, ik had toch andere plannen), blijft één van de vetste bands die er zijn wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 04-04-2010 23:15] |
|
Coolere foto's van Jan Danes: Ortega: http://dejee.nl/blog/2010/04/fotoverslag-ortega-en-church-of-misery-in-vera/ Church of Misery: http://dejee.nl/blog/2010/04/fotoverslag-church-of-misery-in-vera/ |
|
moker show! godver, veel flesjes Grolsch achter de kiezen... Ortega: deed me teveel aan Isis denken, maar dan aan de saaie stukken van Isis! Niet mijn ding.. Church of Misery: KONING! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |