IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fear Factory maandag 22-02-10, Melkweg Amsterdam
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-12-2009 12:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Aanvang :20:00 uur
open :19:00 uur
toegang :€ € 22,50 + lidm.

http://www.melkweg.nl/voorpagina.jsp?offset=72&disciplineid=muziek&vandaag=1261204450&batchno=7

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-12-2009 15:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hmm, twijfelgevalletje. Laatste keer in de Melkweg vielen ze me behoorlijk tegen.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-02-2010 13:02 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Gaat hier nog iemand heen? Na het beluisteren van 'Mechanize' toch maar kaartjes gehaald.
Gave plaat!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Bierglas
Usericon van Bierglas
Posted 16-02-2010 16:03 by Bierglas Wijzig reactieProfiel van BierglasQuote dit bericht

Hier ben ik ook bij.
Fear Factory is eigenlijk niet echt helemaal mijn muziek, maar ze hebben wel iets tofs, ik ben benieuwd naar t optreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Bierglas op 16-02-2010 16:04]

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-02-2010 18:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hoogstwaarschijnlijk toch aanwezig en ook omdat Mechanize me erg meevalt.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-02-2010 19:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Word 'em niet helaas.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-02-2010 19:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hier wel, present met Pitboss aan de ketting!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 17-02-2010 0:28 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Uhu, prachtige zilveren, Venetiaanse schakel. Plat, dat dan weer wel. Verder nog liefhebbers voor maandag aanstaande?

[Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 19-02-2010 17:39]

Por Vida

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 19-02-2010 17:40 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 19-02-2010 17:40]

Por Vida

DecomposingBitch
Schwa
Posted 22-02-2010 11:51 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

En het is uitverkocht! Wel zin in moet ik zeggen!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 22-02-2010 12:24 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Same here! Clobberin' time vanaaf!

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-02-2010 12:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Lekker heur

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 22-02-2010 16:21 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Gisteren in Brussel was vrij matig.

De nieuwe nummers van Mechanized werden op sommige momenten erg onstrak gebracht vooral Burton zat er qua timing veel naast. Strakheid en timing zijn bij een band als FF toch prioriteit no.1 en ik verwachtte dan ook dat dit wel goed zou zitten zeker als je bedenkt dat Gene Hoglan nu de drummer is.
Daarbij zong Burton op de melodieuze zangpartijen tenekrommend vals. Ik weet dat dit vaker het geval is en was bij FF concerten maar ik vind het gewoon echt te slecht dat die kerel het voor het echie gewoon niet blijkt te kunnen....

don't mistake lack of talent for genius

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 23-02-2010 11:23 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Nou, in Brussel hebben ze pech gehad, want FF speelde gisteren de pannen van het dak, het was strak, en Burton bracht de cleane stukken ook behoorlijk op toon.

Por Vida

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 23-02-2010 11:29 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ter illustratie: deze gast heeft de hele set op zijn channel staan, goede kwaliteit beeld, en geluid.

[Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 23-02-2010 16:03]

Por Vida

DecomposingBitch
Schwa
Posted 23-02-2010 12:14 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2010 11:23 schreef pitboss het volgende:
Nou, in Brussel hebben ze pech gehad, want FF speelde gisteren de pannen van het dak, het was strak, en Burton bracht de cleane stukken ook behoorlijk op toon.

Daar ben ik het helemaal mee eens! Afwisselende setlist en als toetje een half uur lang Demanufacture!

Heipaal
Usericon van Heipaal
Posted 23-02-2010 20:02 by Heipaal Wijzig reactieProfiel van HeipaalQuote dit bericht

Mja, ik vond het concert tot de toegift goed, echter de toegift maakte het FANTASTISCH al stel ik wel vraagtekens bij het niet spelen van materiaal van Demanufacture in de normale set en vervolgens in de toegift 5 (!!!!!) nummers van die CD te spelen, dat is te typeren als op zijn zachts gezegd: raar.....

"Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....."

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 24-02-2010 9:20 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ja dat vond ik ook een beetje raar. In Brussel deden ze dat ook, Obsolete en Demanufacture nummers zowat allemaal achter elkaar spelen apart van de rest van de set. De boel een beetje door elkaar husselen was op zich wel nice geweest.

Maar goed dat is dan nog het minst erge, veel erger vond ik wat ik al eerder aangaf de valse zang en de vele slordigheden in de nieuwe nummers. De temperatuur in de zaal was overigens wel standje sauna, daar zullen die dikke bebaarde mannen van FF ongetwijfeld wel last van hebben gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 24-02-2010 9:22]

don't mistake lack of talent for genius

emillio
Usericon van emillio
Posted 08-05-2010 9:06 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

Pix uit Brussel van 21/02 online @ www.musketeerofdeath.nl

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com