|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-03-2010 11:57] |
|
Vanavond ook maar es die kant op. Even kijken of ze daadwerkelijk slechter geworden zijn . |
|
Ze waren de laatste tour idd behoorlijk minder, maar als doorgewinterd Vader-fan krijgen ze nog wel weer een kans... |
|
Vanavond alweer!!!! En ook al is Vader niet meer wat het ooit geweest is en ik ze eigenlijk al zo vaak gezien heb, heb ik dr toch zin in. En gezellig word het zo wie zo wel www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
hmmm, ik moet oefenen... |
|
Gewoon komen rocken man! |
|
Nou, de sceptici mogen zeuren wat ze willen, maar Vader was gewoon behoorlijk goed te doen vanavond. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeker! |
|
Was zeker goed te doen. Goed geluid en een sterke performance. Was gewoon donderse gaaf. |
|
Klopt! Vele malen beter dan de vorige keer met Marduk. Ze leken er ook eindelijk weer eens ECHT zin in te hebben. De sfeer zat er goed in, zowel bij band als publiek. Ook een goeie opkomst. Goed nieuws voor Vera, dacht ik zo! |
|
Was een toffe avond, hoewel ik het geluid van beide voorprogramma's vele malen vetter vond dan van Vader! Ze hadden er zin in en dat was gaaf om te zien maar het was 1 grote brei qua geluid, jammer. |
|
quote: Ben je alweer topfit? |
|
quote:Geluid kon bij Vader idd wel beter, ja... |
|
quote:Ehm, ff flink boven de plee gehangen thuis aangekomen maar vandaag wel supervers! |
|
quote: drank en drugs door elkaar? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee, ze sprak mij. |
|
quote:Ja dat nekte me Ik zag nog 4 gemiste oproepen van je staan en toen ik wakker werd btw, of we al in de ster waren zeker? |
|
Oh, volgens mij had ik je maar één keer gebeld, maar het zou kunnen hoor! Ik dacht dat jij ook naar Richard ging, en wilde graag een routebeschrijving hebben. Maar Bert was nog wakker, dus het kwam goed. |
|
Hele gave avond. Ik vond Vader deze keer best te pruimen. Ik vond ze nu stukken beter dan de vorige keer in de Romein. Dus het was weer een latertje. De foto's staan ook weer om mijn space www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |