|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals jullie weten ben ik al enige tijd bezig met het verzamelen van de geboortedata van jullie allemaal. Sinds gisteren is daar ook de woonplaats bijgekomen. Ik heb alleen niet alle gegevens van iedereen. Mijn vraag daarom aan jullie om de gegevens die ik van jou mis hier te posten zodat de kalender up to date kan blijven en misschien wel uitgroeien tot een grotere database . Deze link moet je hebben...Niet deze edit: tikfout PS: Gerard is ook jarig en ik verwacht van jullie allemaal een felicitatie op Gerard's prikbord.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-04-2002 13:53] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ik woon in ruurlo Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Oh en doe je daarna kleur ogen en lengte en lengte van haar en favorite metal genre erbij ofzo? |
|
Who knows? Van jou heb ik alles Trotz! Ben trotz op je! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
|
|
wel handig zo'n lijstje http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Update: 06 - 04 - 2002 14:44 met o.a.: *Dwaallicht *Tikvauten *Woonplaatsen [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-04-2002 14:46] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Oh ja, ik heb polio! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Oeh, de ziektes komen er vast ook ooit nog wel bij.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Vergeet dan vooral geslachtziektes niet te vermelden hahhahahaha |
|
Ik woon in Giesbeek |
|
Den Haag .voor mensen die in den haag wonen en TV west ontvangen en Within Temptation goed vinden (van de WT site ),volgens mij kan je in omstreken van Den Haag ook TV west ontvangen : TV West zal een half uur durende Westpop special uitzenden over de tour door Frankrijk van WT. De filmploeg is er de eerste twee dagen (Lille en Parijs) bijgeweest en heeft daar een prachtig verslag van gemaakt. Uitzending op donderdagavond 4 april een paar maal, vrijdag 5 april de hele dag ieder uur tot 18.00 uur en in de nacht van zaterdag op zondag een aantal maal [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 06-04-2002 15:58] |
|
Ik woon niet in een stad of dorp of oord of gehucht .. maar zeg maar: Enschede Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Haha, ik woon ook wel in een stinkpolder maar de officiële naam is Langeraar Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik ben woonachtig in Tilburg Als het geheel trouwens toch uit een database wordt opgemaakt (.html...hmmm..), is het trouwens mogelijk om er wat extra sorteeropties aan toe te voegen? Zodat je ook op stad of geboortejaar kunt sorteren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Erm, zo technisch ben ik nu ook weer niet, maar ik zal kijken wat ik kan.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
IKKU (Shadow_Smile) is van 05-06-1977 geboren om precies te zijn om 08:00. Wiegen Meister ! |
|
quote: Ok, heb ik..nu nog je woonplaats.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: ROTTERDAM Wiegen Meister ! |
|
26-10-1976 Venlo |
|
quote: Ik had je al uit de woonplaats en "hoe oud is iedereen" topics Maar dank voor de moeite! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: wat nou ... Rotterdam is best goed... (op z'n tijd) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Rotterdam, ECH WEL!! (Rotterdam heerscht, ja!) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 06-04-2002 21:05] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik mag jou dus ook tot de rotterdammers rekenen? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
enigszins Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |