|
Auteur: |
|
|
06-02-2010 - Metalnight | Kudra Matra, The New Dominion & Autumnal Reaper in Het Podium Hoogeveen zaal open: 20:30 uur aanvang: 21:00 uur entree: € 7 www.hetpodium.nl |
|
Ben nog niet helemaal zeker of ik aanwezig ben. Volgende dag naar de metal markt. Maar waarschijnlijk ben ik er wel. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Autumnal Reaper zegt af wegens ziekte. Of toch niet? Je moeder. |
|
nou, als A.R. speelt zeker eens een kijkje nemen! goed bezig in 't Podium trouwens met al die metalgigs! |
|
quote: A.R. speelt gewoon hoor Dankje voor het compliment |
|
up! |
|
Zo nu al zin in deze metalnight Hopelijk mag ik weer achter te knoppen staan |
|
En ik sta weer achter de gekuidstafel de bands af te mixen. Met supreme pain fondlecorpse en cote d aver ging t erg goed |
|
quote: Tof dat jij weer achter de knoppen staat ......vorige keer super goed geluid bij alle 3 de bands. Wij komen de boel wel weer ff onveilig maken. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Bedankt voor het compliment word op prijs gesteld |
|
mogelijk wel aanwezig... wanneer speelt wie? |
|
quote: 21:00 uur Autumnal Reaper 22:00 uur The New Dominion 23:00 uur Kudra Mata |
|
up |
|
Morgen alweer......zin in!!!! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: jah man morgen al weer...heb dr erg veel zin in |
|
Helaasch dit keer afwezig omdat wij dan met de kameraden satanklaas gaan vieren. Volgende x beter! (volgende x zal wel met drentsche voorronde metal battle zijn) see you at occultfest! |
|
Foto's staan weer op myspace en hyves. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 08-02-2010 20:01] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Index / Concerten |