|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
27-03-2010 - Metalnight | Brutus, Devious & Disintegrate in Het Podium Hoogeveen De line up voor vanavond is wel heel erg aantrekkelijk. Disintegrate speelt death/trash om je vingers bij af te likken. Strak spel en veel goeie strakke riffs gecombineerd met melodie en soms met keyboard begeleiding. Deze band heeft opende Waldrock 2009 en was de support-act bij Sepultura. Devious heeft net de 3e cd uit en die is muzikaal beter dan ooit! Wat overigens ook de bedoeling was. De death metal van deze jonge jongens is pakkend en een aanrader voor de fans van death/trash metal. De goed uitgewerkte songs hebben structuur gekregen en zijn erg strak en melodieus tegelijk. Decious is een band die je in de gaten moet houden volgens onze metal programmeurs. Ze waren al support-act bij Macabre en Entombed. Dan is het de beurt aan de pletwalls from Hell Brutus, Deze death metal makende pletwals is lomp, sterk en meedogenloos. Brutus in het kort: Snelle moordende drums, vlijmscherpe gitaren en ziekelijke zang. Deze band moet je live echt aan het werk zien! Verplichte kost voor fans van de US Style death metal! zaal open: 20:30 uur aanvang: 21:00 uur entree: € 6 www.hetpodium.nl [Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 20-12-2009 0:22] |
|
Woehoe Brutus dat is lang geleden zeg! Hier zeker weten van de partij www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
UP!! |
|
Speeltijden zijn, 21:00 uur Disintegrate 22:00 uur Devious 23:00 uur Brutus |
|
quote: Speeltijden zijn veranderd.. 21:00 uur Disintegrate 22:00 uur Brutus 23:00 uur Devious |
|
quote: Nee hoor. =) |
|
Boeiender |
|
neej klopt haha mijn fout. Devious is nu de headliner ipv Brutus |
|
UP! |
|
quote: Okey wel cool dat Devious haedliner is. Het is een goede band en live ook zijn mannetje staat! |
|
Ik laat deze toch maar voorbij gaan vanwege de Night of the Sick. Die helaas op dezelfde dag valt www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: okey volgende keer beterrrr |
|
UP! |
|
up |
|
|
|
volgende week zaterdag al Nice poster |
|
quote: Hallo we hebben toch eerst as zat hammer of justice?! see you at occultfest! |
|
quote: I know Komen jullie ook? |
|
quote: Ja morgen wel maar de 27e niet zoals het er nu naar uitziet. see you at occultfest! |
|
quote: okey volgende keer maar weer |
|
Zaterdag al!! heb dr zin in Er zullen ook ballonnen en confectie kannonnen aanwezig zijn en veel plezier omdat ik me verjaardag ff vier met deze brute bands |
|
Confectie kanonnen? Hebben jullie vertegenwoordigers van Gucci en Prada over de vloer ofzo? ff snel een "Podium-Hoogeveen-kleding-lijn-mode-show" als ombouw opvulling |
|
quote: Haha neej joh, bij een verjaardags feest horen convetie kannonnen ( van die kleintjes )en ballonen aanwezig te zijn. Vorig jaar bij Sinister en Erebus was dit ook weer een dol feest!! http://metalshots.com/2009/2009-03-21_Sinister_Hoogeveen/index2.php [Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 25-03-2010 15:12] |
|
quote: jaja vorig jaar was t wel erg gezellig jah!! i remember word weer gezellig jah |
|
quote: neej geen het podium kleding lijn mode show...helaas maar daar in tegen wel een leuke en vette metal avond |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |