|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kon hier nog geen topic over vinden. Smithy's Palace Eesveen 26 februari 2010 Izegrim Diary About My Nightmare Cote d'Aver RaSawR KOMT NOG MEER!!!! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Oh cool, met D.A.M.N.! Die zijn echt gaaaaaf! Maar ja, duurt nog 2 maanden, k zie wel tegen die tijd. |
|
Smithy's Palace??????? What the fuck? Een ommezwaai van Discotheek naar metaltheek? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Oh dat weet ik niet, ik ben er ook nog nooit geweest. Ik weet via Cote`d Aver dat dit concert daar word gehouden, en zag dat er hier nog geen topic van was. Dus ik dacht...maak het ff bekend www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Wahaha smithey's is ook echt zo'n domme popie jopie tent en dan gaan ze daar grindcore neerzetten ik vind het helemaal geniaal: Heen dus!! benieuw wat de stamgasten hiervan vinden |
|
Misschien kom ik ook nog wel ff kijken... |
|
Hehe cool, ik misschien ook |
|
Is dat in Drenthe? Ze mogen wel meer hippe discotheken ombouwen tot grind-paleizen |
|
Het licht beetje aan de zuid grenz tussen drenthe en friesland. waar het precies bij hoort weet ik zo niet. google earth zou ik zo zeggen. |
|
yess ben dan de hele dag vrij van mn job. Dan kunnen we mooi met zn 3jen opbouwen en afmixen deze avond!! Ik kijk er iig erg naar uit!! vooral Izegrim!! [Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 16-02-2010 17:00] |
|
EXTREEM EESVEEN 26-02-2010 Smithys gaat vrijdag 26 februari Extreem!!! EXTREEM EESVEEN METAL AVOND met optreden van: * Fumes of Decay * Cote d' Aver * D.A.M.N. * Izegrim De deuren gaan los om 19.30 uur tot 01.00 en de entree voor deze 4 bands is € 9.00 |
|
Helaas moeten we (Izegrim) deze gig cancellen vanwege een longontsteking bij onze zangeres. Naar een waardige vervanger wordt op dit moment druk gezocht. |
|
quote: Damn das wel heel erg jammer man. Beter schap!! |
|
quote:Ai... das jammer! Sterkte en beterschap in ieder geval! |
|
Hier wat bands die wel interesant zijn voor deze avond. - Massive Assault - Expulsion - Flesh Made Sin - Escadron - Murder Manifest - Dr Doom - Houwitser |
|
Nah. Boeiender |
|
quote: Als de vervanger waardig genoeg is, kom ik wellicht nog steeds langs D.A.M.N. is ook leuk! |
|
quote:Was je er ook bij toen wij ze op de Sodom Metal Night hadden? |
|
De vervanger is Devious geworden |
|
Jammer dat Izegrim niet meer kan spelen. Maar devious is een hele goede vervanger, erg van hun genoten in de romein. Ga zeker nog heen [Dit bericht is gewijzigd door drijfhoutpiet op 19-02-2010 22:21] |
|
quote: Nee, maar was er wel op Metal Méan.. maar daar zal jij je wel niet veel van herinneren |
|
nog een paar uur en dan gaan we dr heen. Geluid en licht opbouwen voor een bruut en gezellig metaltheek avond! Ik sta met nog een andere geluidsman achter de knoppen |
|
Ik ga toch niet |
|
quote:Faalhaas! Maar was wel gezellig. Lage opkomst, helaas, maar het was dan ook wel een gat in the middle of nowhere. De eerste twee bands waren muzikaal compleet niet mijn ding, maar beide bands hadden er zelf veel lol in, en dat zag je! Toen dus het mij reeds bekende D.A.M.N. (of Diaries About My Nightmares voluit). Was weer gaaf die lui eens te zien en te spreken. Ben volgens mij ook een van de zeer weinigen die nog even wat merch van ze had gekocht. Daarna de beurt aan Devious, die helaas ongeveer als enige een echt goed geluid leken te hebben. Maar was best de moeite waard, hoewel er weinig bekenden waren. Tip voor de volgende keer: Maak wat meer reclame! |
|
Hey, Erwin Meer reclame is inderdaad aan de orde, de volgende editie zullen we ook zeker meer gaan spammen en flyeren. Meer tijd voor de PR uittrekken.. Edoch bedankt voor uw komst en idd Damn was wel strak! Een verstandige toevoeging tot de lineup mijn inziens.. Devios was ook zeker een aardige vervanger. Fumes Of Decay vondt ik (wel mijn muziek ) vondt ik moddervet!! Gegroet, Gerard |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |