![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Plus Aftermath [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 13-06-2008 19:42] ![]() |
|
![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Behoorlijk, inderdaad. Vaak heb ik spijt dat ik me hier drie jaar geleden al aangemeld heb. Ik kan me zelfs totaal niet meer herinneren dat ik dat getypt heb. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 10-09-2010 1:20] ![]() |
|
ACA - Lexi_Swallow BangBros - Living With Anna - Anna's One Night Stand yb_monique_111_fullcomplete_1 10.06.04.Priya Anjali Rai My Sisters Hot Friend Brazzers - Teens Like it Big - Elli Fox ex gf fuck college Schoolgirl Internal - Sophia Sutra Mega Moms 2 ![]() |
|
quote: Daar hoef je geen spijt voor te hebben hoor. Het zijn nog steeds vrij goede films en bovendien typ je niet als een breezah zoals Elite of hang je de emo uit zoals Jenje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Voor een 15-jarige kan het nog wel, inderdaad. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Hehe, wel een beetje elitair van je hoor. Films zijn niet per definitie slecht of te doen voor 15-jarigen alleen omdat ze mainstream zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dat zijn de betere. ![]() |
|
@ onweerwolf: er zijn nog 7 delen van behalve die. Kijken! ![]() |
|
quote:Nee. quote:Dat is wel waar, ja. ![]() |
|
quote: Is er ook een mega daddies serie? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Hoezo niet dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Geen idee, maar jij heb vast ook nog wel wat geile titels. POSTEN! ![]() |
|
Godverdomme ik zit al met mijn broek op de enkels en die onweerwolf maar traag doen. ![]() |
|
quote: 17.avi 24a.avi 261.mpeg 341_incomplete_.avi Vooral die laatste is gaaf, ondanks het matige einde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Even normaal doen tegen mijn favoriete films. ![]() |
|
quote:Oh sorry. ![]() |
|
quote: Al die standjes heb ik al eens geprobeerd, die 341_incomplete was vrij lastig: Daarbij was het je ene voet in je eigen anus en met de andere voet den partner bevredigen (het gat mocht men zelf kiezen). Uiteindelijk wel los gekomen maar daarna ruim 2 jaar moet revalideren. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-09-2010 1:46] ![]() |
|
Geeft niet, maar in principe zijn A Clockwork Orange, The Big Lebowski en Lilja 4-ever nog steeds wel top tien materiaal voor mij. ![]() Sowieso zie ik niet echt slechte films in jouw lijstje. Zelf kan ik nog wel lachen om mijn posts van negen jaar geleden, hehe. ![]() |
|
quote: Weet ik eindelijk hoe het afloopt! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ik ben wel benieuwd wat ik over drie jaar van mijn posts van nu denk. ![]() |
|
Ja dat zei ik ook tegen die man van de ambulance maar hij kon het niet waarderen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |