|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Lamaris: wil je dat nooit meer dien, ik had bijna de alcohol afgezworen door deze aktie. |
|
HEUY!!! Zulke drastische maatregelen zijn gelukkig niet nodig. Biertje? |
|
HEUY!!!! HeHeHeHe...bier gaat er altijd wel in TJOKKEFOLL!!!!en dan verdergaan!!!! |
|
Ik ben dus gisteren nog effe vlug aangereden vanuit Den Bosch, kwam binnen en toen stond Anthrax net zijn eerste nummer te spelen. Anthrax was wel OK, alleen speelde ze de oude nummers iets te langzaam. Zoals bv : Caught In A Mosh & Indians. Motorhead was ook OK, het volume viel me ook mee. Als je al die verhalen moet geloven ?? Ik heb me in ieder geval goed vermaakt, nog meer mensen naar Motorhead geweest ??? BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik heb me ook prima vermaakt. Anti-Social,Fistful of metal...en aardig gespeeld vond ik. Motorhead ook OK,alleen die geluidseffecten aan het eind hoefden niet zo van mij. Mooie zaal trouwens die Music Hall maar er is geen sfeer. |
|
En in 2012 dus nog maar een keer samen op pad: MOTÖRHEAD & ANTHRAX Vrijdag 23 november Klokgebouw Eindhoven Tijd Doors open: 18.30u Aanvang: 20.00u Prijs vvk €48,50 deur €54,00 The Rock Temple ISM Eternal Rock presenteren op vrijdag 23 november niemand minder dan de legendarische Britse Metal band MOTÖRHEAD en special guest ANTHRAX! De band Diaries of a Hero afkomstig uit Londen (UK) zal de avond openen als support act. De voorverkoop is inmiddels gestart via ticketmaster. Zou Anthrax graag een keer zien, maar denk niet dat ik er hier bij ben. |
|
Present |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |