|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het werd wel weer eens tijd voor wat metal in het ORKZ, vandaar. De bar is ook nog eens helemaal verbouwd en heel mooi geworden, dus nog een extra reden om te komen kijken en luisteren Deze keer drie maal een vette pot deathmetal door achtereenvolgens: Witchblood http://www.myspace.com/witchblood777 Duitse death-blackmetal Deathronation http://www.myspace.com/deathronation deathmetal uit Duitsland, brute solo's Erebus http://www.myspace.com/erebuskampen - winnaar van de Metal Battle 2008 en met hun cd With Furious Intent definitief een van Neerlands vettere metalbands! *zo de flyer met het juiste jaartal* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-01-2010 8:30] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Euhm, moet het niet 2010 zijn? |
|
Vast wel aanwezig - Greycloak - Schaep - Lalena |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer |
|
Leuk, weer eens een feestje in ORKZ! Neem aan dat ik gewoon langs kan komen Wat een bandnaam trouwens dat Deathronation [Dit bericht is gewijzigd door BlackWizard op 25-12-2009 18:13] |
|
quote: Heel goed gezien, had zelf de fout nog wel hersteld, maar hier heb ik dus de verkeerde flyer gepost. in combinatie met flyer posten = geen goed idee Desalnietteplus, 12-02-2010 is de datum. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer - MMayo |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer - MMayo - Zillah - San Miguel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Weet nog niet helemaal zeker. Maar waarschijnlijk kom ik toch ff kieken. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer - MMayo - Zillah - San Miguel - Marc Beëlzebub Judas |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer - MMayo - Zillah - San Miguel - Marc Beëlzebub Judas - BlackWizard |
|
Deathronation heeft helaas gecancelled, geheel in Slayer-style: rugproblemen van de zanger. Op dit moment ben ik dus op zoek naar een vervanger. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
misschien kom ik met mn lauwe harses vanuut beijum wel een kiek'n IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer - MMayo - Zillah - San Miguel - Marc Beëlzebub Judas - BlackWizard - Onweerpuppy Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Greycloak - Schaep - Lalena - Regeer - MMayo - Zillah - San Miguel - Marc Beëlzebub Judas - BlackWizard - Onweerpuppy - Corpsegrind - Gnosis - yelmer |
|
quote:Schade... Was wel benieuwd naar die band. |
|
Geluk bij een ongeluk, de solo-gitarist van Deathronation zit ook in Witchblood, haar solo's zijn dus hoe dan ook te beluisteren die vrijdag ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zoek je nog steeds een band voor die avond? Misschien is Context iets voor je www.context-band.nl |
|
quote: |
|
hmm... misschien kom ik wle ff langs Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wij van Beyond Reproach zijn nog op zoek naar optredens. Het lijkt ons tof om weer in Groningen te staan. Wat van ons materiaal is te luisteren op www.myspace.com/beyondreproachmetal. |
|
Wij van Grindbashers zijn helaas niet aanwezig omdat we zelf moeten optreden. Wel jammer, want ik had op oudejaarsavond aan Witchblood beloofd om te komen... Boeiender |
|
quote: Zo werkt het niet helemaal. Jammer toch. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |