|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow, dat zou super zijn! |
|
Mocht je trouwens nog van plan zijn om The Children of the Night te kopen, ga voor de editie met bonustracks. Dan krijg je een fantastische cover van One Hundred Years van The Cure: Ik heb de plaat trouwens gerecenseerd (in het Engels). |
|
quote: na vraag gedaan en ze zeiden dat dit inderdaad mogelijk gaat gebeuren. |
|
Tribulation kiest het gaafste en meest atypische nummer van The Offspring uit om te coveren en doet dat meer dan uitstekend! Het origineel van The Offspring: Pay the Man |
|
De nieuwe plaat heet Down Below en komt op 26 januari uit. Qua sound klinkt dit als een hele logische opvolging van The Children of the Night: nog iets verder de gothrock in. Jammer dat ze in het voorjaar met drie enorme boutbands (Arch Enemy, Wintersun en Jinjer) toeren waar ze ook compleet niet bijpassen, hopelijk later in 2018 een headlinetour. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-11-2017 18:56] |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het nieuwe album is erg goed hoor, maar geef mij maar The Formulas of Death. |
|
Heel vet die nieuwe, en eindelijk genezen van die veel te lange nummers. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb Down Below vandaag voor het eerst beluisterd, het klinkt als materiaal dat meer luisterbeurten nodig heeft om echt binnen te komen. De eerste impressie was in ieder geval positief. The Children of the Night was een stuk directer, dit is allemaal wat subtieler met uitgebreidere instrumentatie. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-01-2018 22:17] |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
Ik lees het nu pas, maar blijkbaar heeft Jonathan Hultén de band verlaten. Joseph Tholl (Enforcer) is zijn vervanger. Van hun facebook: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 22-12-2020 9:58] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Jammer. Ik zie dat hij wel op de aankomende plaat speelt. Zijn soloplaat van dit jaar was erg goed, dus ik ben benieuwd wat hij buiten Tribulation nog gaat doen. |
|
Idem. Heb je zijn bijdrage op de nieuwste Crippled Black Phoenix ook gehoord? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nog niet gehoord, zal hem eens beluisteren. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |