|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Verdorie, net je jaarlijst afgeleverd, stuit je hierop: Ik noem het maar instrumentale spacey progressieve metal zo op het eerste gehoor. Veel geshred, maar ook melodieus en de drummer komt van The faceless. http://www.metal-archives.com/band.php?id=3540284906 http://www.myspace.com/animalsasleaders Meningen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2009 4:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaaf, ik hoor wederom Cynic als invloed. Bah, zulke bands zijn slecht voor mijn portemonnee. Ze zijn overigens gerelateerd aan Periphery, een veelbelovende band waarvan ik na het beluisteren van hun demo veel verwacht. Thanks mutilateur! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Najja, omdat je ernaar vraagt: Slaapverwekkend, net als het meeste nieuwe Cynic materiaal. Ik vind het overigens meer in het straatje van de vele Dream Theater clones passen en als zodanig niet bepaald progressief (want niet vernieuwend). Maar da's mijn 2c... Overigens ook geen top-10 over 2009 van mij, want daarvoor is er gewoon te weinig behoorlijks uitgekomen. |
|
Vet bandje. Die Cynic invloeden hoor ik er niet echt in. Niet alle bands die richting fusion gaan lijken automatisch op Cynic. |
|
Jammer dat de drums geprogrammeerd zijn trouwens. |
|
quote: Tuurlijk niet!? Spacey gitaarwerk en riffopbouw overeenkomstig aan Cynic is toch zeker hoorbaar. + Neger als gitarist is altijd pluspunt. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 01-01-2010 13:24] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Vette muziek, een van de weinige instrumentale bands waar ik iets mee kan. |
|
Ik heb net die CD beluisterd, en het is echt briljant want deze dude in z'n eentje doet. Ik merk wel dat ik toch de zang mis, voor mij is dat nou eenmaal iets wat alles een beetje bij elkaar brengt. The icing on the cake (in het geval van een goeie zanger uiteraard) Het luistert erg lekker weg, vooral de combinatie van gitaargeluiden zijn erg fijn |
|
Leuke band, ik ben blij dat er geen zang bij zit. |
|
=) |
|
quote: Zeker! Dan had deze beste man het net zo goed even in kunnen spelen. Volgens mij is dit z´n live drummer. |
|
quote: +1 |
|
Zeer indrukwekkend gitaarwerk Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik had het in ieder geval best een keer met zang willen horen, sowieso ben ik benieuwd wat een progressief denkende zanger hier over heen zou gooien. Naast het feit dat je dan eigenlijk pas een echte vergelijking zou kunnen maken. |
|
Live videootje: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, lekker hoor. Boeiender |
|
quote: alstublieft niet zeg. Dit is goed genoeg zo! |
|
+1! When your people matter, menstrual health matters |
|
Het blijft toch wel een van de betere instrumentale metal releases hoor. *headbangt* When your people matter, menstrual health matters |
|
Als ik 'animals as leaders' hoor dan moet ik meteen aan 'Insect Nation' van Bill Bailey denken, geniaal nummer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Redelijk vermakelijk album, ook erg technisch en alles. Blijft alleen niet zo hangen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Geen last van hehe. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Verrek dat wist ik niet eens. Ik vond ze ook iets té strak klinken eigenlijk "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nice. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |