|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen die van Meshuggah en Tesseract houden: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2009 4:34] |
|
Nee. Ophoeren. |
|
quote: Djeez, dat weet je niet eens zeker en dan moeten wij gaan zoeken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Het spijt me zeer, ik heb even naar de nummers gelinkt Zo beter? |
|
quote: quote: ZM'ers zijn lui: post de filmpjes hier ZM'ers houden niet van topictitels die niet matchen met de inhoud Zm'ers houden er niet van om gecommandeerd te worden Zm'ers houden niet van nieuwe users in combinatie met bovenstaande volgens mij is mijn beschrijving wel redelijk compleet "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Okay, ik had net de links erbij gezet, maar bedankt voor de titel. (Had je ze ook even geluisterd? ) |
|
quote: Haha, bedankt voor de tips! :D Ik had het gelukkig al even aangepast. En het commanderen was niet de bedoeling! :O Jammer dat het zo overkwam. Ps: ZTO is zo briljant, ik heb het net toevallig geluisterd. Maar dat wist je natuurlijk al. (Dat het briljant is, dus. ) |
|
Tracks en album cover en lyrics zijn ook gewoon te downloaden op hun MySpace: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=114143474&blogId=498669852 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-12-2009 12:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Erg fijn om te weten, bedankt! |
|
Nieuwe track (met akoestische gitaren): |
|
Ik vind dat eerste (enige?) album van ze best goed. Zal deze nieuwe track zo s tsjekken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Die akoestische track vind ik gaaf, voor de rest vind ik de nieuwe EP vrij middelmatig. Ik snap niet dat zo veel mensen compleet euforisch over Vildhjarta zijn, er zijn veel interessantere bands in de djent die veel minder aandacht krijgen. Uneven Structure en Ever Forthright bijvoorbeeld. |
|
quote: SWAG IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: #YOLODJENT |
|
Ik wil de groeten doen aan Misha Mansoor111!!!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
On topic aub The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Na deze flard ooit nog wat van ze gehoord?? Volgens mij bestaan ze wel nog. When your people matter, menstrual health matters |
|
huh huh When your people matter, menstrual health matters |
|
Na tien jaar een nieuwe plaat, maar liefst tachtig minuten. Ik heb het gevoel dat hier een stuk meer dynamiek en sfeer inzit dan voorgaand werk. Daar waar ik bij hun vorige releases na een kwartier het al wel wist, heb ik nu zonder probleem de volledige plaat geluisterd. Dat betekent niet dat Vildhjarta ineens supergevarieerd is geworden, maar ze weten het wel constant boeiend te houden. De structuren zijn wat minder rechtlijnig en de onheilspellende mix van hortend en stotend riffwerk en ambientlijnen is erg goed gedaan. De plaat is absoluut te lang, maar ik heb er ook geen last van. |
|
Leuk, verrassing. Zo luisteren When your people matter, menstrual health matters |
|
Ga ik checken. Leuke band. Bedankt voor de tip. |
|
Ik vond stiekem dat nummer "Daggers" van hun, hun 'hitje', best goed. Zo over de top, geweldig. Beukte als een tierelier When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb dat hele album stukgedraaid destijds. Die outro van Eternal Golden Monk ging ik altijd vrij hard op. |
|
quote:Luister m nu When your people matter, menstrual health matters |
|
Met het eerste album kon ik niet zoveel. Ik vind deze een stuk beter. Sfeervoller en zwaarder. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |