|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
Denk dat je daar nog heel erg lang op kan gaan wachten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Explain yourself, Hub. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Laatste nieuwsbericht is van april 2006. En nog niet eens over een nieuwe cd of wat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ragnarok heeft ondertussen 2 van de originele leden verloren. Stoppen zal Jon nooit doen maar momenteel ligt de band wel op z'n gat en zal er dus niks nieuws opgenomen worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben er niet zo rouwig om. Vind het een goede band daar niet van, maar echt missen doe ik ze niet. En de latere cd's wisten me steeds minder te raken. Die eerste cd weet (ondanks de lelijkste hoes ooit in black metal) mijn cd speler nog wel regelmatig te vinden. don't mistake lack of talent for genius |
|
RAGNAROK: New Album Artwork Unveiled - Jan. 12, 2010 Norwegian black metallers RAGNAROK will release their new album, "Collectors Of The King", in February/March via Regain Records. The CD was recorded at Endarker Studios in Norrköping, Sweden and features the following track listing: 01. Resurrection 02. Stabbed By The Horns 03. Burning The Earth 04. In Honour Of Satan 05. Collectors Of The King 06. Eternal Damnation 07. The Ancient Crown Of Glory 08. May Madness Hunt You Down 09. Wisdom Of Perfection Check out the cover artwork below. The label says, "Expect true Norwegian black metal the way it should be played. It's authentic, true as fuck and old school!" The band's current lineup is as follows: Jontho - Drums Brigge - Guitars Decepticon - Bass HansFyrste - Vocals RAGNAROK's most recent album, "Blackdoor Miracle", came out in 2004 via Regain Records. The group's fifth CD featured "demonic" singer Hoest (TAAKE), who replaced Lord Arcamous in 2003. The album was recorded and mixed at Abyss Studio in Sweden with engineer/mixer Tommy Tägtgren and was mastered at The Mastering Room in Gothenburg, Sweden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nice Blackdoor Miracle blijf ik een uitstekende plaat vinden, ondanks de kaasigheid. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 12-01-2010 16:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Beetje standaard kan best lekker zijn. |
|
Ik ben toch wel benieuwd naar dit album. Blackdoor Miracle en In Nomine Satanas vond ik toch wel erg goeie albums. Ik ben ook benieuwd wat HansFyrste op zang gaat doen (Ik was vorig jaar toch wel erg verrast door het debuut album van Svarttjern). |
|
+1, hoewel ik het liefst gewoon Höst achter mic had gehad. Maar ik ben benieuwd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: en die klinken verdomde lekker |
|
Jaja dit klinkt toch weer wel lekker hoor. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de rest van het album(HansFyrste doet het goed op de vocalen zo op het eerste gehoor). |
|
quote: Ik heb hem zojuist goed beluisterd (review) en je indruk klopt. Het is minder rauwig Noors en wat voller c.q. moderner qua geluid, maar een superintense plaat en inderdaad, HansFyrste is een superzanger (maar dat wisten we al van het flink ondergewaarde Svarttjern). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HansFyrste heeft een vette strot inderdaad! Muzikaal vind ik het een lekkere plaat, maar hij topt Blackdoor Miracle niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kende deze band niet, maar ik vind de nieuwe best goed te doen. Kruising tussen Amon Amarth en Setherial. Ben er bij in Vera (7/5). |
|
Ragnarok is altijd gaaf. Ik heb maar weinig black metalplaten zo vaak gedraaid als In Nomine Satanas. Benieuwd naar die nieuwe,vannacht maar eens binnenslepen. Evil Dick |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3406981 |
|
Nee, dat stukje over die Amon Amarth/Setherial kruising. |
|
quote: Het tempo en de maniakaliteit van Setherial's Endtime Divine en de massieve sound van Amon Amarth in hun beste dagen, bv in het nummer May Madness Hunt You Down. Ook de zang doet me soms erg denken aan Johan Hegg. In muzikaal opzicht vind ik iig de steevast gemaakte Dark Funeral vergelijkingen voor Collectors Of The King veel minder voor de hand liggen. |
|
kheb deze ooit live gezien zanger had zijn been gebroken en liep op krukken (zat op een stoel) en dan maakte hij steeds een omgekeerd kruis met zijn krukken hilarisch was dat signature |
|
quote: Dat was dus Hoest van Taake... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |