|
Auteur: |
|
|
signature |
|
signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nee, aan R. dus. Vroegah, je weet toch!11! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Helaas, zo hardcore ZM ben ik niet... enfin quote: haha, Bart ik zal de muziek straks ook nog even checken en dan weer ontopic Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: R. heette in een heel grijs verleden pandaemonium (of zoiets) en werd al gauw panda genoemd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bart, je vind dit toch niet serieus goed hè "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
na een fles cava wel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2010 20:49] signature |
|
quote: Bart vindt alles goed zolang er maar 'sexual' of iets dergelijks in voor komt |
|
hihi zeker als er ook her-ass in voorkomt signature |
|
die 3split is lekker signature |
|
Voor muziek met bliepjes vind ik het vrij matig. |
|
er zijn ook riffjes ... signature |
Index / Heavy Metal |