|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Met de mannen van Anaal Nathrakh. Sowieso checkenswaardig dus, en das precies wat ik ga doen. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-01-2010 1:04] signature |
|
Ja gaaf! Alleen die drums zijn zo irritant [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 03-01-2010 1:08] |
|
serieus? nogal grindend ja de cymbalen schetteren wel errrg idd , but I lovit signature |
|
ruig, het vervolg op mistress... al vind ik mistress nog net een beetje gaver |
|
schitterend! heb der zelfs van gedroomd signature |
|
Dit is inderdaad wel heel gaaf! Kut, moet ik straks toch weer m'n lijstje gaan aanpassen |
|
just did!! signature |
|
WoW "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: F0kcing vet nummer ja! Je moeder. |
|
quote: Best vet dit, gaaf intro ook, doet me aan Emperor denken. |
|
Dit klinkt behoorlijk gaaf! |
|
Vage clip bij dat nummer. Maar nummer klinkt op zich niet verkeerd, dat intro heeft wel wat. Wieweet dat ik ooit de tijd neem aantal extra nummers te checken. |
|
|
|
Ik vond er weinig black aan, doe mij dan maar Frost - Cursed again. |
|
Ook leuk, net als Mistress. En nu we toch bezig zijn: Repvblika, Nekkrosis, Burning The Prospect, Criple Bastards. Allemaal op Feto Records, van Mick Kenney en Shane Embury. http://www.myspace.com/fetorecordsrock |
|
signature |
|
Ik hou het voorlopig bij Fuckpig van Sarcophagus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vet spul zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1. Ik ga er hard op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
shirtje is binnen signature |
|
Iemand enig idee waar je deze cd kan bestellen (buiten de eigen myspace dan want daar heb je paypal voor nodig en mijn account is geblokkeerd) |
|
gewoon bij dat label, centjes opsturen in enveloppe(zeer goedkoop trouwens! -> 20 euro voor cd en shirt en verzending!) signature |
|
Wie zoekt, zal vinden. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-07-2010 4:28] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |