|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar eens binnenhalen dan Faustian Spirit of the Earth |
|
Misschien dan eindelijk dit jaar... coverart is er. |
|
Ik ben zeer benieuwd! |
|
quote: Idem I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Net de teaser (jezusbloemetjeschristus wat is dat fenomeen kudt!) van het album dat morgen uitkomt beluisterd, en dat klinkt wel wat wat vetter en volwassener dan ik van deze formatie gewend ben/verwacht had. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Via de facebook pagina van Darkspace op gebotst. Ik kende de groep eigenlijk nog niet, maar luister ondertussen dus al de gehele dag naar Coldworld. Erg te spreken over het album uit 2008, maar zeker ook over de nieuwe. Al is die toch behoorlijk anders. Even geleden dat een band vanaf de eerste luisterbeurten zo'n indruk op me maakt als deze Coldworld. |
|
shit zeg, die strijkers erbij maken het echt wel af zeg signature |
|
Ho eens? Nieuwe plaat? Dat is mooi! Gelijk even binnenhalen dan maar. |
|
Underwhelmed van de nieuwe. |
|
Lekker met dit weer, een beetje Coldworld Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Hoor compleet niet wat er zo bijzonder is aan die nieuwe plaat. Van begin tot eind eigenlijk ontzettend middelmatig en de cleane vocalen voegen echt helemaal niks toe. Niks zorgde ervoor dat ik echt werd gegrepen door de muziek: het gitaarwerk is daar niet spannend genoeg voor. De geprogrammeerde drums werken ook niet om goed in de sfeer te komen. |
|
Mee eens. Altijd een groot fan geweest van Melancholie^2. Die plaat heeft echt een heerlijk sfeertje. Die nieuwe raakt me helemaal niet. |
|
ik hoor heel wat klassieke invloeden in het gitaarwerk, en germerige invloeden. wat weinig rooie draad, maar het kan me krijgen signature |
|
quote: Dat, nu. De beste man was laatst ook in ons land te zien als deel van Sangre de Muerdago, toen op nyckelharpa. Dat was adembenemend mooi. |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ah, dit is wel fijn. Autumn vond ik een erg fijne plaat. I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |