IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : A Day To Remember (pretpunk)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-01-2010 16:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aangezien hier ook Antifa's komen, even een topic openen voor die mannen

www.myspace.com/adaytoremember

één van de minder irritante MTV dingen

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2010 18:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ben antifa!!1!11

Neen serieus, geen slechte band, al zal het merendeel van het volk dat hier rondloopt het wel bucht vinden.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-01-2010 19:45 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hun laatste album, Homesick, is het eerste dat ik van ze gehoord heb. Is voor dit jaar net buiten de top-20 gevallen, prima cd!

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-01-2010 20:05 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-01-2010 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een verademing op de muziekzenders, dat dan weer wel

beter dan Mid Air COllision

signature

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 04-01-2010 23:08 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

ik ben antifa en dit is een kankerband eersteklas.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-01-2010 23:20 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Linkse rat.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 05-01-2010 0:14 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2010 23:20 schreef Metalhead22 het volgende:
Linkse rat.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-01-2010 0:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik trek vies zoete pop meuk wel

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-11-2010 22:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

In het kader van hun nieuwe album dit topic weer reïncarneren.

Mensen nieuwe album al gecheckt?

Ik heb hem vier keer geluisterd en moet zeggen dat ik mixed feelings heb. Aan de ene kant is dit het meest consistente album van de mannen, maar aan de andere kant is het jammer dat ze volledig voor het mainstream succes zijn gegaan, nog meer dan met homesick.
Dit album zal ongetwijfeld een aantal nummers te vinden zijn op de radio en zal ongetwijfeld aanslaan bij de mainstream.
Het album is dus veel softer dan al het andere, met de uitzondering van het beste nummer 2nd sucks, waar ze naar mijn gevoel de oude ''fans'' nog een beetje tevreden mee proberen te stellen.
Goed is het nummer zeker, lekker die typische screams en enigzins halforiginele breakdowns met een leuke intro.

Te weinig br00talness in mijn ogen dus, ik had eigenlijk niks anders verwacht. Toch zijn ook de poppy nummers zo catchy dat ze na één luisterbeurt de rest van de dag in je hoofd blijven hangen. Er is dus iets wat A Day To Remember goed doet...

Guilty Pleasure of the year, zoals altijd met deze band.

Verder is het wel geinig om op te merken dat ze zich ook steeds meer ''gedragen'' als een mainstream band op het gebied van platen uitbrengen. De meeste rock/metal bands brengen hoogstens eens in de twee jaar een album (naast for today dan, maar die zijn bezeten van christus) uit. Maar dit is in één jaar al weer een nieuw album, wat bij veel pop bands ook gebeurd. Maar dat terzijde.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-11-2010 22:43]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

iPim
Usericon van iPim
Posted 16-11-2010 22:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Favo nummers na negen luisterbeurten: 2nd sucks, sticks & bricks, you be tails, i'll be sonic.

Softere nummers wennen ook, no doubt meest plezier genererende album van 2010.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 21:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

No Doubt?

signature

iPim
Usericon van iPim
Posted 01-12-2010 9:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

zonder... twijfel...

iPim
Usericon van iPim
Posted 23-07-2011 5:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bennoooooo, A Day To Remember + August Burns Red + The Ghost Inside + Living With Lions = Eastpack Antidote Tour 2011! You goin' ?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-07-2011 12:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik zou wel erg graag willen gaan, maar dat zijn zorgen voor later

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-02-2012 17:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nieuwe clip, vind hem erg geinig

SQT
Usericon van SQT
Posted 28-02-2012 20:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Hier had ik nog nooit van gehoord. Net even een stukje van Homesick zitten luisteren, en ik vind het wel lekker! Ik hoorde er zo snel een combinatie van (oudere) poppunk, hardcore, en punkrock in. Trek ik goed!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-02-2012 22:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klopt, erg vette band. Al moeten ze wel van de ballads wegblijven. For Those Who Have Heart komt hier nog regelmatig langs.

Urgz
Usericon van Urgz
Posted 28-02-2012 23:08 by Urgz Wijzig reactieProfiel van UrgzQuote dit bericht

Vorig jaar op Vainstream gezien in Münster. Daar wisten ze het (vooral jonge) publiek erg goed mee te krijgen met een strakke show.

Ik heb een vloer, nou en?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-02-2012 23:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ze hebben altijd wel strakke shows. Overlaatst nog in de AB gezien, was weer erg vet.

iPim
Usericon van iPim
Posted 21-12-2012 13:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://adtr.com/

Nieuw nummer opent als je naar hun site gaat. Ik vind er geen reet aan.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com