|
Auteur: |
|
|
aangezien hier ook Antifa's komen, even een topic openen voor die mannen www.myspace.com/adaytoremember één van de minder irritante MTV dingen signature |
|
Hun laatste album, Homesick, is het eerste dat ik van ze gehoord heb. Is voor dit jaar net buiten de top-20 gevallen, prima cd! |
|
Haha, dit week ik nog al te goed :') http://www.zwaremetalen.com/recensie/13043/A-Day-to-Remember-Homesick.html "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
een verademing op de muziekzenders, dat dan weer wel beter dan Mid Air COllision signature |
|
ik ben antifa en dit is een kankerband eersteklas. |
|
Linkse rat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
Ik trek vies zoete pop meuk wel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
In het kader van hun nieuwe album dit topic weer reïncarneren. Mensen nieuwe album al gecheckt? Ik heb hem vier keer geluisterd en moet zeggen dat ik mixed feelings heb. Aan de ene kant is dit het meest consistente album van de mannen, maar aan de andere kant is het jammer dat ze volledig voor het mainstream succes zijn gegaan, nog meer dan met homesick. Dit album zal ongetwijfeld een aantal nummers te vinden zijn op de radio en zal ongetwijfeld aanslaan bij de mainstream. Het album is dus veel softer dan al het andere, met de uitzondering van het beste nummer 2nd sucks, waar ze naar mijn gevoel de oude ''fans'' nog een beetje tevreden mee proberen te stellen. Goed is het nummer zeker, lekker die typische screams en enigzins halforiginele breakdowns met een leuke intro. Te weinig br00talness in mijn ogen dus, ik had eigenlijk niks anders verwacht. Toch zijn ook de poppy nummers zo catchy dat ze na één luisterbeurt de rest van de dag in je hoofd blijven hangen. Er is dus iets wat A Day To Remember goed doet... Guilty Pleasure of the year, zoals altijd met deze band. Verder is het wel geinig om op te merken dat ze zich ook steeds meer ''gedragen'' als een mainstream band op het gebied van platen uitbrengen. De meeste rock/metal bands brengen hoogstens eens in de twee jaar een album (naast for today dan, maar die zijn bezeten van christus) uit. Maar dit is in één jaar al weer een nieuw album, wat bij veel pop bands ook gebeurd. Maar dat terzijde. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-11-2010 22:43] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Favo nummers na negen luisterbeurten: 2nd sucks, sticks & bricks, you be tails, i'll be sonic. Softere nummers wennen ook, no doubt meest plezier genererende album van 2010. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
No Doubt? signature |
|
zonder... twijfel... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bennoooooo, A Day To Remember + August Burns Red + The Ghost Inside + Living With Lions = Eastpack Antidote Tour 2011! You goin' ? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zou wel erg graag willen gaan, maar dat zijn zorgen voor later |
|
Nieuwe clip, vind hem erg geinig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hier had ik nog nooit van gehoord. Net even een stukje van Homesick zitten luisteren, en ik vind het wel lekker! Ik hoorde er zo snel een combinatie van (oudere) poppunk, hardcore, en punkrock in. Trek ik goed! |
|
Klopt, erg vette band. Al moeten ze wel van de ballads wegblijven. For Those Who Have Heart komt hier nog regelmatig langs. |
|
Vorig jaar op Vainstream gezien in Münster. Daar wisten ze het (vooral jonge) publiek erg goed mee te krijgen met een strakke show. Ik heb een vloer, nou en? |
|
Ze hebben altijd wel strakke shows. Overlaatst nog in de AB gezien, was weer erg vet. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Heavy Metal |