|
Auteur: |
|
|
Van Cyberly heb ik meerdere draaibeurten achter de rug, maar de nieuwe plaat 'The Alchemy of Harmony' is zwaar overdonderend. Complexe riffs, knipoogjes naar Cynic, Death en Meshuggah, sferische passages. Misschien wat overdadig, maar daar heb ik geen problemen mee. Serdce Myspace [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 05-01-2010 10:58] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: kun jij dit eens verduidelijken. Heb het beluisterd maar ik kan het er niet in ontdekken, IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Echt psychotisch vind ik t niet klinken, maar gevoelsmatig werkt t mi wel die richting op, mss ook doordat ze vanalles tegelijk uit de kast halen qua effecten etc The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik ga je niet vragen wat voor beeld je hebt van psychosen want dat is off tipoc. het komt een beetje dom over, ik zal je er verder niet mee lastig vallen. qwa muziek zit het goed in elkaar alleen ik heb meer te doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het is een poging de muziek te beschrijven, maar ik heb het iig zéker niet over het ziektebeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-01-2010 22:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat was ook niet zo aardig van mij die reactie. geeft bloemetjes. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Haha thanks Geeft verder niets, jij hebt tenminste de moeite genomen om de muziek te luisteren. Dat zouden meer mensen op het forum mogen doen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
is nu eindelijk is afgemaakt.. heb deze band al een hele tijd gevonden maar tot nu toe waren ze deze plaat nog aan het opnemen. Nieuwe nummers klinken wel gaaf zeg! Ga eerst maar is ff deze downloaden ergens |
|
gvd, kan ik gelemool niets mee signature |
|
Afgelopen weekend deze band op ProgPower gezien. Werkelijk geniale muziek. Na afloop bleken de heren geen merch bij zich te hebben. Vandaag maar ff hun laatste album besteld. Gewoon via bol.com. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was zelf ook redelijk teleurgesteld toen ze Timelessness niet bij zich hadden op PP, maar later las ik ergens op het net dat het ding in een oplage van 1000 stuks is uitgebracht en volledig uitverkocht zou zijn. Voor wie nieuwsgierig is, de meest recente full-length: https://www.youtube.com/watch?v=Zav7nJhKbOE Touché, pussycat! |
|
Brobeer het eens bij het label waar hij is uitgebracht: http://www.blood-music.com/store-eu/category.php?id_category=41 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die cleane vocalen trek ik niet zo, en er zit af en toe wat te veel Dream Theater-achtige melodie in, maar toch vind ik het wel vet. Spelen kunnen de heren sowieso niet onaardig. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
@ XXL: Had em al via ebay gevonden, maar bedankt. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-11-2015 22:18] Touché, pussycat! |
|
Geinig maar s n keertje luisters. When your people matter, menstrual health matters |
|
Laatste album niet zo leuk, wat ouder album (The Alchemy of Harmony) stuk gezelliger, beetje Sadist vibe. When your people matter, menstrual health matters |
|
Deze band heeft mij op progpower aangenaam verrast. De laatste cd inmiddels in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik na de 1e luisterbeurt, toch vanwege het feit dat ze nogal eens leentjebuur spelen, een beetje een 'mwah' gevoel had. Na meerdere luisterbeurten vind ik het toch een zeer prettig album. Oudere werk moet ik mij nog in verdiepen en, indien (nog) mogelijk, nog op de kop ziet te tikken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laatste had ik gewoon gemist! klinkt best wel vet weer! |
Index / Heavy Metal |