|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister nu naar This town is dead. Klinkt cool, zang komt goed uit de verf! Benieuwd naar de rest. Live ook gaaf trouwens! |
|
Omhoog! |
|
Naast de reeds genoemde shows willen we nog veel meer spelen, dus als je nog een sludge band zoekt voor een show: ilovestarve@gmail.com MYSPACE |
|
Komt nieuw werk ook op cd uit? |
|
ben benieuwd naar zaterdag |
|
quote: Misschien, maar waarschijnlijk niet. Er was een label dat interesse had om het op CD uit te brengen maar dat laat niets meer van zich horen. We gaan echter wel promo cd's versturen ter recensie en één daarvan zal zeker zijn weg vinden naar ZM! |
|
|
|
Kan je er dan voor mij ook één fikken, Jenje? Eet ik wel een keer worteltaart i.p.v. karbonade. Of mag kaas ook niet als je vegan bent? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als ik iets niet band is het vegan. Wat Starve aan friko's laat liggen bunker ik wel op, maar de muziek is retevet! |
|
Worteltjestaart? Er komt een konijn bij de bakker... |
|
Ik heb Starve een tijd terug gezien in Terneuzen, er was bijna niemand maar dat lag niet aan de bands, mooie show! |
|
quote:Heel erg lekker, en vegetarisch. Maar er zit helaas wel kaas in, dus niet veganistisch. Edit:http://www.ah.nl/recepten/recept?id=220138 Erg lekker, ben sowieso een paar dagen in de week vegetarisch. Maar veganistisch lijkt me wel een opgave, om dan nog lekker te kunnen eten. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-08-2010 17:24] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ken eigenlijk alleen de zoete variant van worteltaart, wat meer een soort cake is, en dat is in ieder geval erg lekker. Om goed veganistisch te (blijven) eten moet je juist van (lekker) eten houden. Je hebt namelijk vaak wat meer tijd nodig om een lekkere maaltijd te maken, of de ingrediënten te vinden. Als je het dus niet erg vind om veel met eten bezig te zijn, hoeft het helemaal niet moeilijk te zijn. Overigens wil ik nog wel even benadrukken dat wij niet op een kruistocht zijn om mensen te bekeren. Ons zal je dan ook nooit horen preken. Het is meer dat wij aan willen geven dat er een alternatief is waar alle bandleden achter staan. Als mensen iets met die ideeën willen doen, super. Zo niet, ook prima wat ons betreft. Als de hele band fan zou zijn van een bepaalde film dan zouden we die ook aanraden. |
|
Prima toch? Zeker als het zulke vette muziek oplevert als jullie maken. Ga wel een keer kijken als het in de buurt is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Met dank aan de heren van het ACU zijn we aan deze line-up toegevoegd. Dit wordt tevens onze LP releaseshow! Vrijdag 17 September in ACU: Barn Burner (Can // Metal Blade) www.myspace.com/theinfamousbarnburner Drainland (Irl) www.myspace.com/drainlanddublin Grinding Halt www.myspace.com/wwghd ACU, Utrecht Voorstraat 71 21:00 uur 5,- Euro www.acu.nl |
|
Ik stond in Ierland op het podium in mijn Starve shirt - in een land dat door hongersnoden in het verleden nu nog steeds 2 miljoen inwoners minder heeft dan zeg 2 eeuwen geleden had dat toch een extra dimensie |
|
Zeker! En daarom is hun grootste exportproduct natuurlijk ook mensen. |
|
Donders, net even geluisterd, maar klinkt goed zeg. Lekkere slide solo op This Town Is Dead. Binnenkort maar es live checken als ze in de buurt komen. |
|
vette show in melderslo mannen! |
|
|
|
Omhoog. |
|
De twee nieuwe nrs zijn hier nu te downloaden: http://starve.bandcamp.com/ De rest van de LP zal volgen zodra deze uit is. |
|
heren, heb vandaag de promo mogen ontvangen.. En... Petje af. Wat is Wasteland heerlijk. Die slide gitaar die goed spaarzaam gedoseerd gebruikt wordt geeft een mooi vervreemdend Texas tumbleweed gevoel aan jullie swampy sludge. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Bedankt! Vrijdag de LP release show. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |