|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Op 24 maart spelen ze ook in Osnabrück. Dat is voor mij dichter bij dan de Baroeg. Dus waarschijnlijk daar aanwezig. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
cool |
|
quote:+1 EDIT: Volgens mij iig ook vrijdag 19 Maart, Helvete - Oberhausen (DE) [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-01-2010 18:39] |
|
Dit is het programma: Zondag 21 Maart Taake (NO black) Horna (FI black) Angantyr (DK black) Impaled Nazarene (FI black / crust) Blackshore (DE black / thrash) Voorverkoop € 15,00. Entree € 17,00. Zaal open 15.00 uur. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 26-01-2010 10:21] |
|
Horna is ook toegevoegd! |
|
Speelt Impaled Nazarene nu ook hier? Aanwezig in ieder geval |
|
Yes, Impaled Nazarene is ook toegevoegd. |
|
Goed nieuws! Heb Impaled Nazarene gemist op EMM helaas. Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
Uiteindelijke line-up voor de Baroeg show ziet er als volgt uit: Zondag 21 Maart Taake (NO black) Horna (FI black) Angantyr (DK black) Impaled Nazarene (FI black / crust) Blackshore (DE black / thrash) Voorverkoop € 15,00. Entree € 17,00. Zaal open 15.00 uur. |
|
Geniale line up!! |
|
Inderdaad! Dus waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Gaat een mooi dagje worden, hopen dat het geluid/podium/licht niet weer zo kut is als bij Altar Of Plagues/Sólstafir een tijdje terug. |
|
quote: Dat zal niet het geval zijn, we hadden toen last van een elektriciteits storing. Deze zijn natuurlijk al lang verholpen! |
|
Ja, maar geluid schijnt vaker niet helemaal geweldig te zijn Ook vond ik dat het personeel het niet erg professioneel heeft aangepakt die dag, maar goed. Ik heb wel zin in de 21e. |
|
Genoeg goede shows meegemaakt daar en ik heb het idee dat het geluid ook steeds beter begint te worden (was een paar jaar geleden nog wel eens flink brak). Die Mayhem show bijvoorbeeld had echt top geluid! |
|
Ben hier ook wel bij denk ik... |
|
aanwezig voor impaled nazarene, black metal crust punx!!! chaos!!!! |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ben je dr ook dentz? |
|
|
|
hmmm nice I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Voorverkoop is trouwens ook gestart! |
|
Impaled Nazarene speels s-middags al omdat ze enkeleuren na de show meteen naar Helksinki vliegen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Taake,IN,Angantyr!Yay!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 03-02-2010 14:47] =) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |