|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou dan is het wel duidelijk dat Manegarm niet komt. Jammer www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: mmm |
|
Nou dat zal vast iets leuks worden dan. Ik gok iets richting Suidakra, Gernotshagen ofzo. Thyrfing en Skyforger zijn zeker de moeite waard en gezien het aantal bands dat zal spelen verwacht ik Roosje ook wel aardig vol . |
|
volgens de dzjerman boeker gaat Manegarm gewoon door. Deze tour staat los van de andere Manegarm shows. |
|
Jullie halen twee dingen door elkaar. De tour van Thyrfing, Manegarm, Skyforger --> Gaat door De minitour van Manegarm --> gaat niet door Duidelijk? |
|
quote: Helemaal duidelijk. Er waren 2 tours, waarvan er 1 wel doorgaat en de andere is afgelast. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
achja, met Manegarm erbij zou het natuurlijk wel toffer zijn, maar zolang Thyrfing er maar is vind ik het best ik ben er zowieso bij! ik ben benieuwd naar de rest van de bands! |
|
Beste Mensen, We vinden het erg vervelend dat hier verwarring over is ontstaan. De gehele tour van Thyrfing, Skyforger en Manegarm is afgelast. Sterker nog. Wij (Thyrfing) hebben deze tour nooit bevestigd. We waren in onderhandeling met het agency verder niets. Grt Kasper |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-01-2010 17:13] Bruce Banner |
|
Nu is dus ineens alles afgelast en 2 tours van Manegarm |
|
Hey Meridian, mocht iets vergelijkbaars nog plaatsvinden, mail me dan even ajb. Bruce Banner |
|
Wat betreft Manegarm weet ik niet. Maar voor zover bij ons bekend gaat de Skyforger/Manegarm/Thyrfing tour in ieder geval niet door. 200%. Of Manegarm nog losse shows gaat doen weet ik niet. Sorry voor alle ophef en entuele teleurstelling. |
|
Haha, nou die andere tour van Manegarm gaat dus ook niet door inderdaad. |
|
quote: Ik heb alleen het topic aangemaakt, heb er verder niks mee te maken eigenlijk . |
|
Dan regel je dat maar!!! Bruce Banner |
|
quote: Toch spreken ze goed Nederlands, die Zweden! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 11-01-2010 19:34] |
|
Tis jammer www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
tja, verwarring alom..... er is wel iets in de maak in de trent van Manegarm, Skyforger, Slechtvalk en wellicht nog iets. Vlekkeloos loopt het allemaal niet...beetje jammer. Zal niets meer posten otdat er écht duidelijkheid is. |
|
ergo: slotje op deze aub! |
|
En dat ging via Redback Bookings? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ze hebben een Belgische manager |
|
Dus ook Manegarm op 16 mei in de W2 gaat niet door? |
|
Nee. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn! |